خرید اپل آیدی فوری

خرید اپل آیدی فوری

خرید اپل آیدی فوری

در این مطلب از اپل آیدی تاپ قصد آموزش و مزایای خرید اپل آیدی فوری یا همان اپل ایدی آماده را شرح دهیم، پس تا انتهای مطلب همراه اپل ایدی تاپ باشید.

اپل آیدی فوری یا همان اپل ایدی آماده که در سایت اپل آیدی تاپ موجود است میتوانید با قیمت کم خریداری کنید و خودتان تنظیماتش را اعمال کنید، به این صورت که میتوانید اپل ایدی آماده را خرید کنید و بعد با توجه به آموزش هایی که در سایت قرار دادیم تنظیمات اپل آیدی خود از جمله تغییر سوالات امنیتی، پسورد و ایمیل مهمترین های امنیت اپل ایدی شما است، اما باید دقت کامل را داشته باشید که تمامی تغییرات را به یاد داشته باشید چرا که همه این اطلاعات در آینده نیاز میشه، در نتیجه شما با هزینه کم میتوانید با قیمت پایین صاحب یک اکانت اپل ایدی شوید.

خرید اپل آیدی فوری

خرید اپل آیدی آماده

با مراجعه به فروشگاه اپل آیدی تاپ به آدرس Appleidtop.ir/buy میتوانید اپل آیدی آماده یا عمده را که همه وریفای شده آمریکا هستند را دریافت کنید، ما آموزش خرید اپل ایدی آماده و همچنین آموزش متصل شدن به اپل ایدی خریداری شده هم داخل همین مطلب آموزش میدهیم پس در ادامه با اپل ایدی تاپ همراه باشید.

 

آموزش خرید اپل آیدی

برای خرید اپل آیدی مراحل زیر را طی کنید:

1. به سایت Appleidtop/buy مراجعه کنید

2. طبق تصویر زیر روی دایره شکل ضربه بزنید تا به رنگ مشکی در آید

خرید اپل آیدی فوری

3. حالا طبق تصویر زیر ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید

خرید اپل آیدی فوری

4. حالا روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین شوید

5. بعد از این که اطلاعات کارت خود را وارد کردید تمام اطلاعات اپل آیدی از جمله اپل ایدی، پسورد، سوالات امنیتی به شما نمایش داده میشود همچنین برای سرویس هرچه بهتر اطلاعات اپل ایدی خریداری شده به ایمیل شما هم ارسال میشود.

 

تصویر بعد از پرداخت:

خرید اپل آیدی فوری

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید اطلاعات اپل آیدی بعد از پرداخت به شما نمایش داده شده، گزینه های اول که در جدول قرار داده شده ایمیل و پسورد اپل آیدی است و در قسمت دوم که 3 سوال امنیتی برای امنیت اکانت اپل آیدی است، حالا باید تمامی اطلاعات که به شما داده شده را برای حفظ امنیت اپل ایدی خود تغییر دهید.

اگر آموزش های تغییر اطلاعات اپل ایدی را ندارید اشکال نداره میتوانید از لینک Appleidtop.ir طبق تصویر زیر مشاهده کنید.

خرید اپل آیدی فوری

این هم از آموزش خرید اپل آیدی که به صورت کامل و تصویری توضیح دادیم، امیدوارم این مطلب از اپل ایدی تاپ برای شما همراهان مفید بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*