خرید اپل آیدی ارزان

خرید اپل آیدی ارزان

خرید اپل آیدی ارزان

اگر اپل آیدی آمریکا اما ارزان میخواهید به سایت اپل آیدی تاپ سر بزنید، خرید اپل آیدی ارزان و فوری دایمی و وریفای شده آمریکا، ارزان ترین سایت خرید اپل آیدی.

در این مطلب از اپل ایدی تاپ متوجه میشوید که ارزانترین سایت اپل آیدی هستیم و با توجه به درگاه های امنی که برای شما عزیزان قرار داده ایم میتوانید به راحتی و امنیت هر چه تمام تر خرید خود را انجام دهید و در خریدهای اپل آیدی آماده بلافاصله بعد از خرید اپل آیدی نمایان میشود و همچنین به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد، اما در خریدهای با ایمیل شخصی نیاز است تا با ایمیل شما اپل آیدی ساخته شود پس باید به مدت 30 دقیقه صبر داشته باشید تا اپل آیدی برایتان ساخته شود و بعد از آن به ایمیل که هنگام خرید وارد کردید ارسال میشود.

 

خرید اپل آیدی ارزان

خرید اپل آیدی فوری

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید اپل آیدی آماده با قیمت 5000 تومان در اپل آیدی تاپ به فروش میرسد که نسبت به سایت های ایرانی دیگر بسیار پایین تر گذاشتیم تا همه کسانی که از دستگاه های اپل استفاده میکنند بتوانند اپل آیدی آماده را با قیمت بسیار مناسب خرید کنند، همچنین میتوانید مطلب خرید اپل آیدی فوری را مشاهده کنید تا بیشتر در مورد اپل آیدی های آماده بدانید.

اپل آیدی فوری یا آماده چیست؟

اپل آیدی آماده از قبل توسط اپل آیدی تاپ ساخته میشود به طوریکه یک ایمیل پیشفرض ساخته و بعد با همان ایمیل تمام مراحل ساخت اپل آیدی را پیش میبریم، ایمیل که ساخته میشه معتبر و بعد از خرید پسورد ایمیل هم بهتون ارسال میشه، اما به طور کل تمامی مواردی که به شما بعد از خرید ارسال میشود.

  • ایمیل اپل آیدی
  • پسورد اپل آیدی
  • پسورد ایمیل
  • 3 سوال امنیتی به همراه پاسخ ها

که همه این موارد هم صفحه بعد از پرداخت هم در ایمیل که هنگام خرید وارد کردید نمایان میشود.

توجه: حتما بعد از خرید اپل آیدی آماده ایمیل، پسورد، و همچنین سوالات امنیتی را تغییر دهید چرا که امنیت حساب اپل آیدی بسیار مهم است.

آموزش تغییر پسورد اپل آیدی

آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی

آموزش تغییر سوالات امنیتی

 

آدرس آمریکا برای اپل آیدی

بعد از اینکه اپل آیدی را در دستگاه اپل خود وارد کردید، هنگامی که میخواهید از اپ استور دانلود کنید احتمال دارد که از شما آدرس آمریکا بخواهد، در این صورت جای نگرانی نیست چرا که با چند کلیک ساده میتوانید آدرس جعلی آمریکا وارد کنید، مطلب آدرس آمریکا برای اپل آیدی را در اپل آیدی تاپ مشاهده کنید و به راحتی از اپ استور اپل دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*