خرید اپل آیدی آماده

خرید اپل آیدی آماده

خرید اپل آیدی آماده

اگر دنبال اکانت اپل آیدی ارزان هستید و میخواهید فوری و بالافاصله بعد از پرداخت اکانت را تحویل بگیرید میتوانید خرید اپل آیدی آماده را از اپل ایدی تاپ خریداری کنید بدون هیچ دردسری و بسیار امن.

خرید اپل آیدی آماده

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید اپل ایدی اماده را میتوانید با قیمت ارزانتر از بقیه محصولات از اپل آیدی تاپ خرید کنید، اما دقت داشته باشید اپل آیدی آماده از ایمیل پیشفرض استفاده شده و باید بعد از خرید حتما ایمیل و پسورد و سوالات امنیتی را تغییر دهید اگر بلد نیستید میتوانید به صفحه نخست اپل آیدی تاپ مراجعه کنید و طبق آموزش هایی که قرار دادیم پیش برید.

 

خرید اپل آیدی معتبر

اپل آیدی که از سایت اپل آیدی تاپ خرید میکنید همه معتبر آمریکا هستند اما اگر اپل آیدی با کشوری که مدنظر دارید خواستار هستید باید محصول اپل آیدی کشورهای مختلف را انتخواب کنید و کشور مورد نظر را در صفحه پرداخت وارد نمایید، پس خیالتان بابت اپل آیدی ها راحت باشه که همه معتبر هستند و بعد از خرید ایمیل و پسورد که بهتون ارسال میشه را در دستگاه اپل خود وارد کنید به راحتی و بدون دردسر از اپ استور دانلود کنید. همچنین میتوانید لینک خرید اپل آیدی معتبر را مشاهده کنید تا بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

 

خرید اپل آیدی فوری

خرید اپل آیدی فوری

به عکس بالا دقت کنید همانطور که مشاهده میکنید برای خرید اپل آیدی فوری به این صفحه هدایت میشوید و باید دایره کوچک که کنار اپل آیدی آماده قرار دارد را لمس کنید تا به مشکی پررنگ در آید و سپس ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا به صفحه پرداخت منتقل شوید.

بعد از پرداخت چه چیزهایی دریافت میکنم؟

  • ایمیل اپل آیدی
  • پسورد اپل آیدی
  • پسورد ایمیل
  • 3 سوال امنیتی

هر چهار موارد بالا نیاز است تا تغییر دهید که امنیت اکانت بالا برود پس حتما تغییر دهید، عزیزانی که نمیدونن باید از کجا خرید کنند ابتدا برای خرید اپل آیدی به همین لینک مراجعه کنید تا وارد صفحه نخست اپل آیدی تاپ بشوید و سپس بسته به نیاز خود محصول مورد نظر را سفارش بزنید، همچنین برای خرید اپل آیدی عمده هم میتوانید از قسمت پایین همان صفحه اقدام به خرید کنید.

ارزانترین سایت اپل آیدی با امنیت درگاه و دایمی برای تمام دستگاه های اپل و دانلود از اپ استور به صورت نامحدود

{ خرید اپل آیدی | خرید اپل آیدی ارزان | خرید اپل آیدی معتبر | اپل آیدی تاپ | خرید apple id }

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*