خرید اپل آیدی شخصی

خرید اپل آیدی شخصی

خرید اپل آیدی شخصی

پایین ترین قیمت برای خرید اپل آیدی شخصی با ایمیل دلخواه شما و بدون نیاز به تغییر ایمیل و تحویل ظرف مدت 30 دقیقه، همین حالا وارد سایت اپل آیدی تاپ بشوید.

 

محصولات اپل آیدی در سایت اپل آیدی تاپ به چند بخش تقسیم میشوند که یکی از این محصولات اپل آیدی شخصی است، اپل آیدی شخصی نیازی به تغییر ایمیل در اپل آیدی بعد از خرید اکانت نیست چرا که قبل از خرید از شما ایمیل شخصیتان گرفته میشود و بعد از آن ما برایتان با همان ایمیل یک اکانت اپل آیدی خواهیم ساخت و تقریبا بعد از 30 دقیقه اکانت را تحویل میدهیم.

مزایای خرید اپل ایدی شخصی:

  1. بدون نیاز به تغییر ایمیل
  2. قیمت مناسب
  3. شماره موبایل شما روی اکانت ثبت میشود

اما تا جایی که میتوانستیم قیمت ها را پایین گذاشتیم تا همه بتوانند از محصولات اپل آیدی تاپ استفاده کنند، برای خرید اپل آیدی شخصی میتوانید روی همین لینک کلیک کنید.

خرید اپل آیدی شخصی

خرید اپل آیدی آماده

تفاوت اپل آیدی آماده با دیگر اپل آیدی در این است که بعد از خرید اپل آیدی آماده شما باید تمام اطلاعات اکانت خود اعم از ایمیل، پسورد، سوالات امنیتی را تغییر دهید اما از خوبی های این اپل آیدی این است که شما بعد از پرداخت آنی اکانت را دریافت میکنید و نیاز نیس تا وقت زیادی را صرف کنید و یکی دیگر از خوبی ها هم ارزان بودن نسبت به دیگر اکانت ها است. در این مورد مطلبی نوشته شده است که میتوانید از لینک خرید اپل آیدی آماده مشاهده کنید.

مزایا:

  • ارزان بودن
  • تحویل آنی و فوری

معایب:

  • تغییر تمام اطلاعات امنیتی

 

خرید اپل آیدی معتبر

و اما خیلی از عزیزان از ما سوال میکنند که اپل آیدی معتبر هستند؟ در جواب باید بگیم که تمام اکانت هایی که توسط اپل آیدی تاپ ساخته میشود معتبر و ساخت با جیمیل های معتبر و دایمی آمریکا میباشد که در این شکی نیست و شما میتوانید بعد از خرید وارد اکانت شده و چک کنید، تمامی اطلاعات که ما وارد میکنیم امنیت بالایی دارند اما برای اطمینان خاطر بیشتر میتوانید بعد از خرید اطلاعات خود را وارد کنید (پسورد-ایمیل-سوالات امنیتی). اما این خلاصه ای از مطلب بود شما میتوانید کامل این مطلب را در خرید اپل آیدی معتبر مشاهده کرده و در این باره اطلاعات کسب کنید.

 

این مطلب از اپل آیدی تاپ تمام شده و برای خرید اپل آیدی یا برای استفاده از مطالب آموزش هر روز به ما سر بزنید و در اینستاگرام به آدرس appleidtop رفته و فالوو کنید تا از تخفیف های ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*