خرید اپل آیدی آنلاین

خرید اپل آیدی آنلاین

خرید اپل آیدی آنلاین

با خرید اپل آیدی آنلاین از سایت بزرگ اپل آیدی تاپ شما قادر خواهید بود تا اپل آیدی وریفای شده آمریکا را با قیمت ارزان سفارش دهید و بعد از پرداخت اکانت اپل ایدی را تحویل بگیرید.

 

خرید اپل آیدی به 2 صورت آنلاین و کارتی صورت میپذیرد که هر کدام را شرح میدهیم اما برای خرید اپل آیدی میتوانید سایت خرید اپل آیدی را مشاهده کنید.

خرید اپل آیدی آنلاین

 

خرید اپل آیدی کارتی

در صورت خرید اپل ایدی کارتی شما یک کارت را از فروشگاه مورد نظر دریافت خواهید کرد که این کارت همان کارت اپل ایدی شما است و تمام اطلاعات اپل ایدی خریداری شده روی این کارت نوشته شده است، apple id که آنلاین خرید میکنید یا کارتی هیچ تفاوتی از لحاظ کارایی ندارند و تمام اپل ایدی ها یکی هستند مگر اینکه اپل ایدی کشور دیگری را خریداری کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید نمونه ای از اپل ایدی کارتی خریداری شده است:

آموزش شارژ اپل آیدی

همانطور که مشاهده میکنید کد که بالای کارت نوشته شده همان کد اپل آیدی شما است که باید وارد دستگاه اپل خود کنید اما یکی از مزایای اپل ایدی کارتی این است که شما میتوانید هنگام وارد کردن کد مانند تصویر زیر روی گزینه use camera بزنید تا بارکد کارت را اسکن کند و به راحتی اپل آیدی به صورت اتوماتیک وارد دستگاه میشود.

آموزش شارژ اپل آیدی

اپل آیدی کارتی را به صورت مختصر توضیح دادیم حالا میریم سراغ اپل ایدی آنلاین:

 

خرید اپل آیدی معتبر

همه کسانی که دستگاه اپل دارند نیاز به یک اپل آیدی معتبر با هزنه کم دارند یعنی اینکه وریفای شده آمریکا یا هر کشور دیگر باشد و به صورت قانونی اپل آیدی ساخته شده باشد، اما خیلی از دوستان میخواهند اپل آیدی خود را آنلاین و بدون دردسر خرید کنند به طوریکه به فروشگاه های شلوغ شهر نروند و با چند کلیک ساده از اینترنت به صورت آنلاین خرید کنند، اما ارزانترین و معتبرترین فروشگاه خرید اپل آیدی معتبر را از کجا گیر بیاریم؟ اپل آیدی تاپ بزرگترین و قابل اعتمادترین سایت برای خرید اپل آیدی ارزان و وریفای شده که به راحتی و با چند کلیک میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و اپل آیدی خود را بعد از پرداخت دریافت کنید.

 

خرید اپل آیدی عمده

خرید اپل آیدی عمده

اما فروشگاه های بزرگ یا کسانی که نیاز به اپل آیدی به صورت عمده دارند میتوانند با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ خرید عمده خود را به صورت انلاین خرید کنند ( 10 ، 20 ، 50 ، 100 تایی ) در اپل آیدی تاپ به فروش میرسد که میتوانید خرید کنید.

اما اگر نیاز به مطلاعه بیشتر در زمینه خرید عمده از اپل آیدی دارید میتوانید صفحه خرید اپل آیدی عمده را مشاهده کرده و بسته به نیاز خود خرید را از سایت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*