خرید اپل آیدی کانادا

خرید اپل آیدی کانادا

خرید اپل آیدی کانادا

سایت بزرگ اپل آیدی تاپ که میتوانید هر کشوری را برای اکانت اپل آیدی خود حتی کشور کانادا را تنظیم کنید، برای خرید اپل آیدی کانادا وارد سایت اصلی خرید اپل آیدی شوید.

اولین سایت که شما با خرید محصول به نام اپل آیدی کشورهای مختلف که در سایت خرید اپل آیدی قرار گرفته میتوانید هر کشوری را برای ساخت اکانت خود تهیه کنید، برای اپل ایدی کانادا هم همین روند را در نظر گرفتیم که هنگام خرید شما باید محصول خرید اپل آیدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید و سپس کشور کانادا را در قسمت توضیحات وارد کنید! به همین راحتی میتوانید یک اپل آیدی از کشور کانادا داشته باشید.

 

 

خرید اپل آیدی کانادا

خرید اپل آیدی آمریکا

اما در نظر داشته باشید که هر اپل آیدی به غیر از اپل آیدی کشورهای مختلف خریداری کنید قادر به ساخت اکانت با کشور دیگری نخواهیم بود، با خرید از اپل آیدی تاپ هر محصولی که انتخاب کنید برای شما با کشور آمریکا اکانت ساخته میشود و بهترین کشور هم برای ما ایرانیان خرید اپل آیدی آمریکا است چرا که به تمامی سرویس های اپل دسترسی کامل خواهید داشت و نیازی به کار بیشتری نیست.

بخشی از مزایای خرید اپل آیدی آماده هم شرح میدهیم:

  • قیمت پایین و کیفیت همان اپل آیدی های دیگر
  • کشوری که تنظیم شده آمریکا است
  • بدون صرف زمان و تحویل آنی و فوری بعد از پرداخت

سایت خرید اپل آیدی

خرید اپل آیدی برای اپل

آیا فقط با خرید اپل آیدی میتونم روی اپل وارد کنم؟

خیر، شما با خرید اپل آیدی برای اپل از اپل آیدی تاپ قادر خواهید بود تا هرجا که نیاز به اکانت اپل آیدی داشتید وارد کنید و نهایت استفاده را ببرید (نظیر برنامه هایی نظیر آیتیونز) و دستگاه های اپل (مک بوک – آیفون – آیپد – آیپاد و …) که نیاز به اکانت های اپل آیدی داشته باشند میتوانید استفاده کنید.

تمامی اپل آیدی هایی که از سایت اپل آیدی تاپ خرید کنید کاملا قانونی و وریفای شده میباشد و نیازی به این نیست که کار خاصی انجام بدهید، این هم بگم که تنها سایت هستیم که اپل آیدی را همراه با جیمیل و رمز ورودش به مشتری میدهیم، همچنین از درگاه امن زرین پال استفاده کرده ایم که اعتماد شما مشتری عزیز را به دست بیاریم.

چرا اپل آیدی تاپ؟

  • درگاه امن زرین پال
  • اپل آیدی معتبر و وریفای شده
  • قیمت پایین اما کیفیت بالا
  • دریافت اکانت و جیمیل و پسورد جیمیل بعد از خرید
  • پشتیبانی 24 ساعته با کیفیت پاسخگویی بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*