خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

آن دسته از کسانیکه نیاز به اپل آیدی کشوری جز آمریکا میخواهند میتوانید در سایت خرید اپل آیدی کشورهای مختلف را سفارش بدهید و هنگام خرید کشوری که میخواهید را نام ببرید تا با همان کشور برایتان اپل آیدی ساخته شود.

 

برای این که از تمام سرویس های اپل در منطقه ای که زندگی میکنید بهره مند شوید باید هنگام ساخت اپل آیدی کشور مورد نظر تنظیم شود! برای اینکار نیاز است ابتدا به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید و در قسمت تعرفه ها روی اپل آیدی کشورهای مختلف (ثبت سفارش) را کلیک کنید و در صفحه ای که هدایت میشوید اطلاعات خود را همراه با کشور مورد نظر وارد نمایید و بعد از 30 دقیقه اپل آیدی خود را با همان کشوری که انتخاب شده دریافت خواهید کرد.

خرید اپل آیدی ارزان آمریکا

خرید اپل آیدی آماده

با اعتماد کامل از سایت خرید اپل آیدی آماده را انجام دهید، آماده را همان بعد از خرید دریافت میکنید و اپل آیدی خود را در دستگاه اپل خود وارد نمایید تا از معتبر بودن و کامل بودن آن اطمینان پیدا کنید، با چند کلیک میتوانید اپل آیدی خود را به صورت آماده و فوری دریافت کنید.

اپل آیدی آماده به چه صورت است که به سرعت و فوری دستمون میرسه؟

  1. ایمیل و پسورد همراه با سوالات امنیتی پیشفرض
  2. تحویل به صورت آنی

خرید اپل آیدی برای اپل

خرید اپل آیدی شخصی

اگر از اپل آیدی آماده استفاده کنید ایمیل پیشفرضی قرار گرفته که در خرید اپل آیدی شخصی اینطور نیست چرا که شما با هزینه کمی بیشتر این محصول را خرید میکنید و با ایمیل خود شما یک اپل آیدی ساخته شده و بعد از 30 دقیقه تحویل داده میشه، در این مورد اپل آیدی کاملا شخصی است و نیازی به تغییر ایمیل و … را ندارید.

حالا تفاوت اپل آیدی شخصی با آماده را به طور خلاصه شرح میدهیم:

  • آماده: قیمت پایین تر
  • آماده: تحویل فوری
  • شخصی: ایمیل شخصی
  • شخصی: بدون نیاز به تغییر اطلاعات

یکی از مهم ترین ها در خرید اپل آیدی کشور و ایمیل است که باید حتما ایمیل خودتان و کشوری که زندگی میکنید تنظیم شده باشد اما کسانیکه در ایران زندگی میکنند طبق تحریم اپل نمیتوان کشور ایران را روی اکانت تنظیم کرد از این رو بهترین کشور که به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشیم آمریکا است برای خرید اپل آیدی آمریکا هم میتوانید از خرید اپل آیدی شخصی یا آماده استفاده کنید که به صورت پیشفرض روی آمریکا تنظیم میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*