خرید اپل ایدی

خرید اپل ایدی

خرید اپل ایدی

فروشگاه اینترنتی اپل ایدی به شما عزیزان اپل ایدی را با قیمت بسیار کم ارایه میدهد و نیازی به کمترین هزینه اضافی نیست، برای خرید اپل ایدی آماده و … به سایت اپل آیدی تاپ سر بزنید.

از سوالات متداول خرید اپل ایدی اینه که:

چرا باید اپل آیدی بخریم؟

سیاست کاری اپل که اپل آیدی را اجبار کرده و شما برای اینکه بتوانید از تمام امکانات اپل خود استفاده کنید نیاز دارید تا یک اکانت اپل آیدی خریداری کنید، چه نیاز داشته باشید روی گوشی خود برنامه و بازی یا … بریزید نیاز دارید تا اپل آیدی را روی گوشی خود تنظیم کنید، حالا از کجا تهیه کنیم؟ بهترین کار اینه که اپل آیدی را از سایت معتبر خریداری کنید برای مثال میتوانید از سایت اپل آیدی تاپ یک اکانت را با قیمت پایین خریداری کنید و سپس طبق آموزش هایی که در سایت موجوده روی اپل خود تنظیم کنید و به تمامی سرویس های اپل متصل شوید.

خرید اپل آی دی

میخوام بهتون روش خرید اپل آی دی به صورت تصویری نشون بدم تا از سایت خرید اپل ایدی راحت خرید خودتون انجام بدید!

  1. وارد سایت اپل آیدی تاپ بشید
  2. روی قسمت اپل آیدی تکی مانند تصویر زیر کلیک کنیدخرید اپل آیدی اینترنتی
  3. حالا محصول مورد نظر خودتون که قصد خرید دارید سفارش کلیک کنید
  4. حالا اطلاعات کاربری خودتون رو بدید
  5. حالا روی ادامه خرید بزنید تا وارد صفحه پرداخت بشید
  6. تمام شما اپل آیدی را دریافت کردید و حالا باید روی اپل خود تنظیم کنید

خرید اپل آیدی عمده

اگر میخواهید اپل آیدی به تعداد زیاد خرید کنید میتوانید مانند تصویر بالا روی اپل آیدی عمده کلیک کنید تا به بخش عمده ها هدایت شوید، بعد از ورود به بخش عمده هر تعداد که میخواهید را روی سفارش کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید و بلافاصله اپل آیدی خود را در فایل pdf دریافت کنید، قیمت های عمده را پایین گذاشتیم تا تمام فروشندگان اپل ایدی بتوانند بیشترین سود را داشته باشند، حالا اگر نیاز به خرید اپل آیدی عمده دارید میتوانید روی لینک مطلب کلیک کنید تا بیشتر اطلاعات کسب کنید.

 

اگر قصد دارید تا مقدارهایی که در سایت موجود نیست را خرید کنید باید به پشتیبانی پیام دهید تا به مقداری که لازم دارید لینک خرید بدهد و هرجا که مشکلی در پرداخت یا برای اپل آیدی یا … پیش آمد کافیست تا به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام دهید تا در اسرع وقت مشکل شما حل خواهد شد.

 

خرید اپل آیدی | خرید اپل آیدی اینترنتی | خرید اپل آی دی | اپل آیدی تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*