خرید اپل آی دی آمریکا

خرید اپل آی دی آمریکا

خرید اپل آی دی آمریکا

آمریکا کشوری است که برای ساخت اپل آیدی استفاده میکنیم چرا که بهترین است برای اینکه از تمام سرویس ها بهره مند شوید، اگر خرید اپل آی دی آمریکا مدنظر نبود میتوانید به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام دهید تا کشور مورد نظر تنظیم شود.

چرا اپل آیدی تاپ به صورت پیشفرض کشور را روی آمریکا تنظیم میکند، از آن جایی که اپل ایرانی را جزو تحریم شدگان قرار داده به همین علت نمیتوانیم کشور ایرانی را برای ساخت اپل آیدی تنظیم کنیم، حالا بهترین کشور که به بتوان به تمام سرویس های اپل دسترسی پیدا کرد آمریکا است که بدون محدودیت میتوانید به همه سرویس ها دسترسی داشته باشید و به راحتی تمام استفاده از دستگاه اپل خود ببرید.

خرید اپل آی دی آمریکا

خرید اپل آی دی

بعد از مقایسه با سایت های دیگر و … متوجه میشوید که سایت اپل آیدی تاپ با خرید اپل آی دی که گذاشته بسیار ارزان تر از همه جاست و وریفای شده و بدون شماره مجازی با این قیمت واقعا شاهکاره و نمیتوانیم در این مورد صحبت زیادی بکنیم اما اگز خودتان یه سر بزنید میبینید که بسیار ارزان و با کیفیت اکانت های اپل آی دی را ارایه میدهیم.

مزایای خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ:

  • ارزان بودن اکانت ها
  • وریفای شده آمریکا
  • بدون نیاز به شماره مجازی
  • پشتیبانی 24 ساعته

این چند موارد که گفتیم از مزایای خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ است، همیشه تلاش میکنیم تا ارزان ترین سایت خرید اپل آی دی باشیم و تا تمام کسانی که از اپل استفاده میکنند بتوانند به راحتی تمام محدودیت های اپل را با خرید اکانت های اپل آی دی برداشته و از تمام سرویس های اپل استفاده کنند.

 

خرید اپل آیدی کانادا

خرید اپل آیدی آمریکا

و حالا که گفتیم چرا آمریکا بهترین کشور برای ما ایرانی ها است باید بگم تمام اپل آیدی ها آماده با کشور آمریکا به صورت پیشفرض ساخته شده اند و بی شک با خرید اپل آیدی آمریکا هستید، اما اگر کشوری جز آمریکا میخواهید باید در صفحه اصلی سایت محصول خرید اپل آیدی شکورهای مختلف را انتخاب کنید تا با همان کشوری که هنگام خرید وارد کردید اکانت ساخته شود، بعد از خرید هم به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام دهید تا در این مورد بیشتر کمک بگیرید.

کدام یک از محصولات اپل آیدی تاپ با کشور آمریکا ساخته میشود؟

  1. اپل آیدی آماده
  2. اپل آیدی شخصی
  3. اپل آیدی با شارژ دلاری
  4. اپل آیدی عمده

اگر این محصولات را از اپل آیدی تاپ خریداری کنید به صورت پیشفرض با کشور آمریکا تنظیم شده و به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*