خرید اپل آیدی تکی

خرید اپل آیدی تکی

خرید اپل آیدی تکی

میخواهید اپل آیدی به صورت تکی خریداری کنید اما با قیمت کم؟ به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید و با خرید اپل آیدی تکی محدودیت هایی که اپل گذاشته برای کسانی که اپل آیدی استفاده نمیکنند دور بزنید.

 

از آنجا که اپل آیدی تاپ فروش عمده دارد همچنین میتوانید به راحتی تکی هم خرید کنید به این صورت که با خرید محصولات تکی فروشگاه اپل آیدی تاپ قادر خواهید بود تا با قیمت پایین و اکانت های وریفای شده آمریکا را به راحتی سفارش دهید و بدون دغدغه خرید خود را به راحتی و امن از درگاه زرین پال انجام داده و به صورت آنی اکانت را دریافت خواهید کرد، با ما همراه باشید در ادامه مطلب خرید اپل آیدی تکی.

خرید اپل آیدی تکی

 

خرید اپل آیدی خوب

اپل آیدی میخوای که خوب و کارآمد باشه و همه جوره ارزان قیمت هم باشه تا بتونی تمام محدودیت های اپل را که توسط اپل اوکی شده و رو دور بزنی؟ با خرید اپل آیدی خوب میتونی تمام محدودیت ها را دور بزنی و به راحتی و با ارزان ترین قیمت به تمام سرویس های اپل متصل بشی!

حالا با خرید اپل آیدی از اپل آیدی تاپ میتوانید به تمام موارد زیر دسترسی داشته باشید، به طور کل میتوانم بگم تمام سرویس های اپل با خرید اپل آیدی از بین میره و کارهاتون را راحت تر انجام میدید.

  • استفاده از برنامه هایی که نیاز به اپل آیدی دارند مثل آیتیونز و …
  • استفاده از اپ استور و محدودیت هایی که اپل گذاشته

خرید اپل آیدی تکی

خرید اپل آی دی آمریکا

از این رو که ایران تحریم است و نمیتوان کشور آیران را در قسمت ساخت اپل آی دی انتخاب کرد، مجبوریم تا با خرید اپل آی دی آمریکا خودتان را بی نیاز کنید تا کشور آمریکا را تنظیم کنیم و به تمام سرویس های اپل دسترسی پیدا کنید، حالا چرا کشور دگ ای نه؟ زیرا در ایران تنها کشوری که میتوانید به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید آمریکا است، ولی اگر به هر دلیلی نمیخواهید آمریکا باشد و کشور دگری مدنظر دارید میتوانید با خرید اپل آیدی کشورهای مختلف از سایت اپل آیدی تاپ کشور مورد نظر را انتخاب کنید و به راحتی با آن کشور برای شما اپل آیدی ساخته میشود و در عرض 30 دقیقه اپل آیدی را تحویل شما میدهیم.

ما همیشه سعی میکنیم تا محصولات را ارزان تر از همه جا ارایه بدهیم تا همه بتوانند خرید خود را انجام دهند و کمترین محدودیت نداشته باشند، درگاه امن که برای پرداخت قرار دادیم تضمین میکنیم که به هیچ عنوان پول شما هدر نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*