اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی چیست؟

در مطلب اپل آیدی چیست؟ از اپل آیدی تاپ میخواهیم به صورت کامل در مورد اپل آیدی توضیح بدیم که چرا باید خریداری کنید و چه محدودیت هایی از بین میره با تنظیم اپل آیدی در اپل خود، پس با ما همراه باشید.

اپل آیدی چیست؟

اپل محدودیت هایی قرار داده که باید اپل آیدی داشته باشید تا تمام محدودیت ها از بین بره! یعنی اینکه ابتدا باید خرید اپل آیدی داشته باشید و سپس با وارد کردن مشخصات که دریافت کردید محدودیت ها را کنار گذاشته اید و حالا میتوانید از تمام سرویس های اپل بدون محدودیت استفاده کنید.

سوالات متداول راجب اپل آیدی:

  • بعد از خرید اپل آیدی چه چیزی دریافت میکنیم؟
    بعد از خرید اپل آیدی یک ایمیل با پسورد تحویل میگیرید که باید طبق آموزش ها این ایمیل و پسورد را در تنظیمات گوشی خود وارد کنید.
  • با خرید اپل آیدی به چه سرویس هایی دسترسی داریم؟
    میتوانید از سرویس های اپ استور و آیتیونز برای دانلود بازی و برنامه یا انتقال فایل استفاده کنید و کلی مزیت دیگر.
  • چگونه مشخصات اپل آیدی خریداری شده را وارد اپل خود کنیم؟
    به راحتی توسط آموزش که در سایت قرار دادیم میتوانید اپل آیدی را در اپل خود تنظیم کنید.

اپل آیدی چیست؟

خرید اپل آیدی کانادا

با اینکه باید اپل آیدی کشوری که هستید را انتخاب کنید در همان کشور باشد بهتر است اما چون ما در ایران تحریم هستیم و نمیتوان کشور را در ساخت اپل آیدی روی ایران تنظیم کنیم پس بهترین کشور برای ساخت اپل آیدی آمریکا است که میتوان از تمام سرویس های اپل استفاده کرد اما در صورتیکه در خرید اپل آیدی کانادا یا هر کشور دگری زندگی میکنید یا نیاز به اپل آیدی با کشور دیگری دارید باید گزینه اپبدی کشورهای مختلف را در قسمت خرید از اپل آیدی تاپ انتخاب کنید.

 

 

خرید اپل آیدی آنلاین ارزان

خرید اپل آیدی اینترنتی

با دو روش میتوانید اپل آیدی تهیه کنید که اولی به صورت اینترنتی است و دومی به صورت کارتی، با خرید اپل آیدی اینترنتی شما بعد از پرداخت بلافاصله اکانت را دریافت میکنید و تمام ولی اگر کارتی خرید کنید باید یا به فروشگاه هایی که اپل آیدی کارتی موجود دارند یا اینکه فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش میکنند تهیه کنید که هزینه بیشتری دارد و بسیار زمان بر است پس بهترین روش خرید از فروشگاه های آنلاین همچون اپل آیدی تاپ است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*