خرید بهترین اپل آیدی

خرید بهترین اپل آیدی

خرید بهترین اپل آیدی

از سایت اپل آیدی تاپ خرید بهترین اپل آیدی را داشته باشید و بدانید که با خرید اپل آیدی به سرعت براتون اکانت فرستاده میشه و راحت میتوانید در اپل خود بدون دردسر راه اندازی کنید.

 

خرید بهترین اپل آیدی

با خرید اپل آیدی میتوانید به تمام سرویس های اپل متصل شوید، به همین راحتی و با خرید آسان از سایت اپل آیدی تاپ قادر خواهید بود تا تمام محدودیت ها را کنار بگذارید.

حالا چرا باید اپل آیدی خریداری کنیم؟ با سیاست های اپل که باید حتما اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید برنامه ها و بازی های مورد نظر را دانلود کنید یا از سرویس های آیتوینز و … استفاده کنید، حالا که اپل آیدی تهیه کردید میتوانید از تمام قابلیت های اپل راحت تر از همیشه استفاده کنید.

 

 

 

 

  • سوالات متداول در خصوص اپل آیدی

میتوانم از یک اکانت روی چند دستگاه استفاده کنم؟ میتوانید استفاده کنید اما پیشنهاد نمیشود چرا که تمام اطلاعات گوشی خود در گوشی دیگر کسی که اکانت را وارد کردید میرود و میتواند به تمام اطلاعات شما دست پیدا کند.

چگونه اپل آیدی را روی دستگاه خود تنظیم کنم؟ طبق آموزش که در سایت اپل آیدی تاپ قرار دادیم میتوانید به راحتی اکانت را روی اپل خود تنظیم کنید و به راحتی از برنامه هایی همچون اپ استور و آیتیونز و … نهایت استفاده را ببرید.

خرید بهترین اپل آیدی

خرید اپل آی دی

به همین سادگی که در این مطلب بیان کردیم میتوانید شما هم اپل آیدی داشته باشید و به تمام سرویس ها متصل شوید، خرید اپل آی دی در سایت اپل آیدی تاپ امکان پذیر میباشد.

  • چند توع اپل آیدی در سایت موجوده؟

اپل آیدی تکی:

  1. اپل آیدی آماده
  2. اپل آیدی ایمیل شخصی
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری

این 4 نوع اپل آیدی است که در سایت به صورت تکی فروخته میشود و در پایین هم اپل آیدی که به صورت عمده فروخته میشود قرار دادیم.

اپل آیدی عمده:

  1. اپل آیدی 10 تایی
  2. اپل آیدی 20 تایی
  3. اپل آیدی 50 تایی
  4. اپل آیدی 100 تایی

خرید بهترین اپل آیدی

خرید اپل آیدی ارزان

ارزان خرید کنید و سریع تحویل بگیرید! بعد از خرید بلافاصله اکانت را تحویل بگیرید اما با قیمت خیلی کم خرید کنید، اکانت های وریفای شده را با پایی ترین قیمت خرید کنید، خرید اپل آیدی ارزان یکی از مهمترین هایی که ما در اپل آیدی تاپ زیر پا نمیگزاریم همینه که با قیمت پایین محصولات رو به فروش بگذاریم تا همه بتوانند به راحتی خرید کنند و فروشندگان محترم که عمده خریداری میکنند بتوانند بهترین سود را در کار خود داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*