خرید اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل آیدی بدون شماره

از اونجایی که به تازگی برای ساخت اپل آیدی شماره نیازه اما میتوانید با خرید اپل آیدی بدون شماره این محدودیت و نداشته باشید و هم اکنون بدون شماره اپل آیدی را از اپل آیدی تاپ تهیه کنید.

خرید اپل آیدی بدون شماره

با سیاست های جدیدی که اپل گذاشته باید برای ساخت اکانت اپل آیدی ابتدا شماره وارد کنید، از اونجا که شماره ایران را نمیشه وارد کرد و تحریم هستیم باید شماره خارجی وارد کنید، اما شماره مجازی هم گویا جواب نیست چرا که بعد از مدتی از بین میره و بی استفاده هست، پس اگه بدون شماره میخواید اپل آیدی را مانند قبل استفاده کنید میتوانید از سایت اپل آیدی تاپ تهیه کنید، به همین سادگی و چند کلیک ساده اینترنتی اپل آیدی را مانند قبل تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید اپل آی دی

100% همه کسانی که اپل دارند نیاز به اپل آیدی دارند چرا که هیچ جوری نمیتونن بدون اپل آیدی بازی و برنامه داشته باشن و این یعنی هیچ! پس باید یک اپل آیدی تهیه کنید و حتما هم باید اپل آیدی وریفای شده باشه و اگه بدون شماره باشه خیلی بهتره برای ما ایرانی ها که تو تحریم هستیم و نمیتوانیم شماره خودمون رو وارد کنیم، پس بهترین کار خرید اپل آی دی هست آمریکا باشه چه بهتر چون اگه آمریکا باشه به تمام سرویس های اپل دسترسی دارید و بدون محدودیت میتوانید از اپل خود استفاده کنید.

  • چرا از اپل آیدی تاپ خرید کنم؟
  1. ارزان بودن اکانت ها به خصوص عمده
  2. پشتیبانی همه ساعته
  3. بدون نیاز به وارد کردن شماره
  4. وریفای شده و دایمی
  5. بدون محدودیت در اکانت ها

خرید اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل آیدی امن

امن ترین سایت برای خرید اپل آیدی چه از لحاظ درگاه پرداخت که براتون زرین پال قرار دادیم تا مشکلی در روند خرید نداشته باشید و با امنیت و اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید، اما خرید اپل آیدی امن به صورت عمده و تکی داریم که میتوانید از سایت همانطور که گفتیم خریداری کنید، به همین سادگیا میتوانید شما هم با قیمت کم اپل آیدی داشته باشید و بدون محدودیت از اپل خود استفاده کنید.

بدون اینکه راه دوری برید تا براتون با قیمت بسیار بالا اپل آیدی راه اندازی کنند میتوانید در خانه بنشینید و با هزینه بسیار کم اپل آیدی خودتون راه اندازی کنید، حالا با توجه به اینکه دلار و … رفته بالا و شما میبینید که همه سایتا روی قیمت اپل آیدی ها کشیدن بالا اما ما در اپل آیدی تاپ قیمت ها رو حفظ کردیم تا همه بتوانند اپل آیدی داشته باشن و به راحتی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*