اپل آیدی آماده

اپل آیدی آماده

اپل آیدی آماده

میخواهیم در این مطلب از اپل آیدی تاپ به صورت کامل تفاوت اپل آیدی آماده را با شخصی شرح بدیم و مزایا و و معایب را هم در همین مطلب بیان کنیم، چنانچه قصد خرید اپل آیدی آماده دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

اگر همچنان قصد خرید اپل آیدی دارید میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ اکانت خود را سفارش دهید اما ما 4 محصول برای فروش گذاشتیم که شاید تفاوت محصولات را ندانید و نیاز به راهنمایی داشته باشید، به همین خواطر این مطلب را منتشر کردیم تا با محصولات سایت ما بیشتر آشنا شوید.

اپل آیدی های موجود در سایت اپل آیدی تاپ:

  1. خرید اپل آیدی آماده
  2. خرید اپل آیدی ایمیل شخصی
  3. خرید اپل آیدی کشورها مختلف
  4. خرید اپل آیدی با شارژ 10 دلاری

اپل آیدی آماده

خرید اپل آیدی آماده

در اپل آیدی اماده ایمیل پیشفرض گذاشتیم و نمیتوانید ایمیل شخصی خود را روی اپل آیدی اماده تنظیم کنید، تمام سوالات امنیتی و رمز ورود اکانت پیشفرض تنظیم شده که میتوانید خودتان تغییر دهید، اما از مزایای خرید اپل آیدی آماده این است که شما بعد از پرداخت فوری اکانت را دیافت خواهید کرد و نیاز به صرف زمان زیادی نیست. تفاوت اپل آیدی شخصی همانطور که از اسمش پیداست با ایمیل خودتان اکانت ساخته خواهد شد و میتوانید هر موقع که خواستید ایمیل را تعویض کنید یا اگر مشکلی پیش آمد همه چی دست خودتان است کاملا شخصی اما تحویل این محصول حدود 30 دقیقه تا 1 ساعته است که میتوانید هم اکنون این محصول را از سایت خرید اپل آیدی سفارش دهید.

مزایا اپل ایدی آماده:

  1. ارزان بودن اکانت
  2. تحویل فوری و آماده
  3. پشتیبانی 24 ساعته

معایب اپل ایدی آماده:

  1. نمیتوانید ایمیل را تغییر دهید
  2. تغییر پسورد و سوالات امنیتی توسط خودتان

اپل آیدی آماده

خرید اپل آی دی آمریکا

اپل آیدی های اماده همه روی آمریکا تنظیم میشوند حالا چرا؟ برای اینکه ما در ایران تحریم هستیم و نمیتوانیم ایران را تنظیم کنیم بهترین کشور که میتوانید به تمام سرویس های اپل آیدی دسترسی داشته باشید و تمام محدودیت ها برایتان برداشته شود بهترین کشور آمریکا هست که همان را برای اپل ایدی های اماده تنظیم میکنیم اما اگر قصد خرید اپل ایدی برای کشوری دیگر را دارید میتوانید محصول اپل ایدی کشورهای مختلف کهه در سایت قرار دادیم را سفارش دهید و بعد از 30 دقیقه اکانت را با همان کشوری که انتخاب کرده اید تحویل خواهیم داد. اگر قصد دارید بیشتر راجع به خرید اپل آی دی آمریکا مطلع شوید میتوانید همین لینک را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*