خرید Apple آیدی

خرید Apple آیدی

خرید Apple آیدی

اگه خرید apple آیدی میخوای همین الان بیا تو سایت اپل آیدی تاپ و بهترین اپل آیدی رو وریفای شده تهیه کن و به همه سرویس های اپل دسترسی پیدا کن! تضمین ارزانترین قیمت و سرعت ارسال بالای سفارش ها.

خرید Apple آیدی

جهت خرید اپل آیدی میتواندی از سایت اپل آیدی تاپ اقدام کنید و با سرعت بالا اما امنیتی که فراهم کردیم بدون اینکه زمانی را از دست بدهید اپل ایدی تهیه کنید و بعد طبق آموزش هایی که در سایت قرار دادیم اپل آیدی را وارد اپل خود کنید، اما اگر میخواهید اطلاعات خود را تغییر دهید هم به سادگی هرچه تمام طبق آموزش هایی که در صفحه اصلی سایت قرار دادیم پیش بروید، به این صورت میتوانید به سرویس های اپل دسترسی داشته باشید و راحت محدودیت ها را کنار بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید اپل آیدی امن

منظور از امن بودن چیست؟

یعنی اینکه اپل آیدی که تهیه میکنید از رمز عبور و سوالات امنیتی درست و قوی استفاده کرده باشه و وقتی متصل میشوید کسی دیگر به اکانت دسترسی نداشته باشه ما پیشنهاد میکنیم به همین منظور از خرید اپل آیدی امن با ایمیل شخصی تهیه کنید که با هزینه کمی بیشتری که داره اما امنیت بسیار بالایی داره و شما میتوانید ایمیل خود را روی اکانت تنظیم کنید اما در اپل آیدی آماده اینطور نیست و باید حتما ایمیل پیشفرض که قرار داده شده استفاده کنید.

خرید Apple آیدی

خرید اپل آیدی اکتیو

اپل آیدی هایی که از اپل آیدی تاپ دریافت میکنید همه اکتیو هستند، منظور از اکتیو یعنی فعال و در صورتی که اپل آیدی را دریافت کردید مشکلی داشت یا دی اکتیو (غیر فعال) بود میتوانید به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام دهید تا مشکل را حل کنیم، پشتیبانی 24 ساعته فعال است و با خرید اپل آیدی اکتیو تمام محدودیت های اپل برداشته میشود.

منظور از محدودیت هایی که اپل در صورت نداشتن اپل آیدی گذاشته چیست؟ شما اگه اپل داشته باشید و اپل آیدی نداشته باشید به صورت عادی نمیتوانید بازی یا برنامه ای از اپ استور دانلود کنید یا اینکه نمیتوانید به برخی از برنامه ها از جمله آیتیونز و اپل موزیک یا … دسترسی داشته باشید که با تنظیم کردن اپل آیدی روی اپل خود میتوانید به تمام این سرویس ها دسترسی داشته باشید و تمام این محدودیت ها برایتان برداشته میشود.

اما چگونه اپل آیدی را تنظیم کنیم؟ با خرید اپل آیدی به شما یک ایمیل و پسورد داده میشود که با وارد کردن آن در اپل خود طبق آموزش هایی که در سایت قرار دادیم به سادگی و یک بار برای همیشه این محدودیت ها را بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*