خرید اپل ای دی

خرید اپل ای دی

خرید اپل ای دی

با سایت اپل آیدی تاپ همراه باشید، این مطلب مختص خرید اپل ای دی می باشد و در صورتیکه میخواهید به اپل آی دی خریداری کنید این مطلب را مشاهده کنید.

 

خرید اپل ای دی

 

خرید اپل آی دی

بدون شک اپ داشته باشی نمیتونی اپل آی دی نداشته باشی، خرید اپل آی دی برای تمام کسانی که اپل دارند واجبه و برای دانلود از اپ استور و استفاده از آیتیونز و … باید اپل آیدی داشته باشید، حالا چجوری اپل آیدی تنظیم کنیم روی دستگاه؟ با وجود تحریم ها و شماره که باید وارد کنید در هنگام ساخت اپل آیدی بسیار کار سخت است و بهترین کار اینه که اپل آیدی با هزینه اندکی تهیه کنید، ما سایت اپل آیدی تاپ را تاسیس کردیم تا همه کسانی که اپل دارند بتوانند با قیمت بسیار پایین اما وریفای شده آمریکا و با امنیت بالا خرید خود را انجام دهند.

چرا اپل آیدی تاپ؟

  • ارزان بودن اپل آی دی
  • بدون نیاز به شماره
  • وریفای شده آمریکا
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امنیت در خرید

خرید اپل آیدی اینترنتی

خرید اپل آی دی آماده

منظور از اپل آی دی آماده چیست؟ در صورت خرید اپل آی دی آماده شما به صورت فوری اکانت را تحویل میگیرید و اکانت با ایمیل، پسورد و سوال امنیتی پیشفرض ساخته شده، بعد از دریافت اپل آی دی شما میتوانید بدون هیچ دردسری و به صورت فوری اپل آیدی را وارد اپل خود کنید اما برای اینکه امنیت اکانت بالا برود میتوانید اطلاعات اکانت را خودتان طبق آموزش هایی که در سایت اپل آیدی تاپ قرار دادیم تغییر دهید. اما باید بدانید که ایمیل اپل آی دی آماده را نمیتوانید تغییر دهید و همین یکی از معایب این اکانت است.

مزایای خرید اپل آی دی آماده:

  • ارزان بودن اپل آیدی
  • تحویل فوری و آنی محصول
  • ایمیل، پسورد و سوال امنیتی پیشفرض

 

دوستانی که به صورت عمده محصولات اپل آیدی به تعداد بالا میخواهید میتوانید در صفحه اصلی سایت اقدام به ثبت سفارش کنید اما اگر تعدادی که میخواهید در لیست عمده اپل آیدی تاپ موجود نبود میتوانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان ممکن همکاران شما را راهنمایی خواهند کرد، اگر مشکلی بود برطرف خواهد شد و در صورتیکه اپل آیدی نیاز به تعویض داشت تعویض خواهیم کرد.

چگونه میتوانم از اپل آیدی تاپ خرید کنم؟

به سادگی و با مراجعه به صفحه اصلی سایت میتوانید محصول خود را انتخاب کنید و بعد با پر کردن اطلاعات به صفحه پرداخت هدایت میشود و در نهایت هم اپل آیدی را تحویل خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*