اپل آیدی | Apple id

اپل آیدی | Apple id

اپل آیدی | Apple id

هرچی که باید در مورد خرید اپل آیدی و … بدانید ما در این مطلب از اپل آیدی تاپ توضیح خواهیم داد که چرا اپل آیدی اجباریه و اپل آیدی | Apple id به چه کارمون میاد و چرا بهتر اپل آیدی آمریکا تهیه کنیم.

اپل آیدی | Apple id

اپل آیدی در کل به چه دردی میخوره و برای چه کاری استفاده میشه؟ سیاست های اپل که باید حتما اکانت اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید یه سری محدودیت ها را کنار بگزارید حالا این محدودیت ها چیه؟ 2 تا از مهمترین هاش اینه که نمیتونید چیزی دانلود کنید از جمله اپلیکیشن و بازی و … که باید حتما اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید به دانلود بپردازید و دوم اینکه برنامه آیتیونز در کامپیوتر یا لپتاپ خود نصب میکنید نیاز به اپل آیدی داره، این دو مورد بسیار مهم از مواردی بود که حتما اپل آیدی داشته باشید.

حالا اپل آیدی چرا باید بخریم؟ ما در این مطلب به طور کامل توضیح دادیم که چرا باید خرید اپل آیدی داشته باشیم که به طور مختصر همینجا هم میگم، تخریم هایی که از طرف اپل شده ایم نمیتوان به سادگی اپل آیدی ساخت چرا که نیاز به شماره ای جز ایران دارد و سختی هایی از جمله قندشکن و … باید استفاده کرد پس بهترین کار اینه که با قیمت کم اپل آیدی را تهیه کنید.

 

 

خرید اپل آیدی آمریکا

در اپل آیدی تاپ تمام اکانت ها روی آمریکا وریفای میشوند چرا که در این صورت به تمام سرویس ها دسترسی دارید و محدودیت ها از بین میرود، حالا قصد خرید دارید؟ میتوانید قیمت های سایت اپل آیدی تاپ را بقیه سایت ها مقایسه کنید، میبنید که ارزان ترین هستیم و پستیبانی که داریم در کمترین زمان به شما عزیزان پاسخ خواهند داد، اگر قصد مشاهده بیشتر خرید اپل آیدی آمریکا را دارید به همین لینک مراجعه کنید.

 

اپل آیدی | Apple id

خرید Apple id

چرا باید اپل آیدی بخریم؟ به دلیل اینکه اپل ما را تحریم کرده است و بسیار ساخت اپل آیدی برایمان ساخت شده و حالا هم که با آپدیت های جدید اپل برای ساخت نیاز به شماره هم شده که دگ کار و بسیار سخت تر از قبل کرده پس با این حال بهترین کار اینکه که با هزینه اندکی خرید apple id داشته باشید و بدون دردسر و … میتوانید به راحتی وارد اکانت اپل آیدی شده و تمام محدودیت هایی که تا الان داشتید با وارد کردن اپل آیدی برداشته میشه.

چرا از اپل آیدی تاپ خرید کنیم؟ سایت بزرگ اپل آیدی تاپ بهترین کیفیت و اکانت های وریفای شده آمریکا را با قیمت بسیار پایین تر از سایت ها دیگر اپل آیدی را ارایه میدهیم، از آنجا که اپل آیدی ها همه وریفای شده و به راحتی لاگین میشوند میتوانید با امنیت کامل از سایت ما سفارش خود را ثبت کنید و اگر نیاز به پشتیبانی داشتید ما 24 ساعته در خدمتیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*