خرید اپل id

خرید اپل id

خرید اپل id

معتبرترین سایت خرید اپل id با تجربه بالا در زمینه خرید اپل آیدی که همه وریفای شده آمریکا هستند و بهترین قیمت را در بین تمام سایت های ایرانی ارایه میدهیم، با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ اقدام به سفارش کنید.

 

خرید اپل id

خرید اپل آیدی

معتبرترین و بهترین سایت برای خرید اپل آیدی تکی و عمده که با اعتماد کامل و ساده ترین روش ممکن میتوانید خرید خود را از سایت بزرگ اپل آیدی تاپ انجام دهید.

برای خرید اپل آیدی چه کاری لازم انجام دهیم؟ ابتدا وارد سایت اپل آیدی تاپ بشوید و بعد بسته به دلخواه خود که اپل آیدی به صورت تکی میخواهید یا عمده سفارش خود را ثبت کنید اما شاید برایتان سوال پیش بیاد هر محصول اپل آیدی تاپ چه تفاوتی با هم دارند؟

  1. اپل آیدی آماده: این اپل آیدی ارزان و وریفای شده آمریکا است و با ایمیل پیشفرض ساخته شده است.
  2. اپل آیدی با ایمیل شخصی: این اپل آیدی کاملا شخصی است و با ایمیل خود شما ساخته میشود و وریفای شده آمریکا است فقط اینکه هزینه بیشتری باید نسبت به اپل آیدی آماده بپردازید.
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف: از آنجا که تمام اپل آیدی ها روی کشور آمریکا تنظیم میشوند اما اگر کشور دگری برای ساخت میخواهید میتوانید از این محصول اپل آیدی تاپ سفارش ثبت کنید.
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری: این اپل آیدی هم همان اپل آیدی شخصی است که با ایمیل خودتان ساخته میشود و فقط اینکه 10 دلار برایتان شارژ میشود جهت استفاده از خدمات پولی اپ استور.

 

خرید اپل id

 

خرید اپل آی دی کانادا

همانطور که بالاتر همین مطلب گفته شد اپل آیدی ها همه وریفای شده آمریکا هستند و شاید به هر طور که مایلید یک کشور دگ رو انتخواب کنید حالا باید چیکار کنیم؟ اپل آیدی کشورهای مختلف را از بین محصولات اپل آیدی تاپ انتخواب کرده و کشور مورد نظر را جهت ساخت اپل آیدی برایتان با همان کانادا ساخته شود.

حالا به هر صورت اگه مشکلی برای خرید اپل آی دی پیش اومد از جمله اینکه Lock شد یا هرچی باید چیکار کنم؟ در صورتیکه از اپل آیدی تاپ خرید کرده باشید میتوانید به پشتیبانی 24 ساعته اپل آیدی تاپ تماس بگیرید و بعد از مدت کمی مشکل شما را حل خواهیم کرد، اگر نیاز دارید تا بیشتر درباره مطلب خرید اپل آی دی کانادا بدانید همین حالا وارد همین لینک بشوید.

خرید اپل آیدی ارزان | خرید اپل آیدی | خرید اپل آی دی | خرید اپل آیدی آمریکا | اپل آیدی تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*