خرید اپل آی دی بدون شماره

خرید اپل آی دی بدون شماره

خرید اپل آی دی بدون شماره

با قانون های جدید که اومده و شماره وارد کردن در هنگام ساخت اپل آی دی اجباری شده اما ما خرید اپل آی دی بدون شماره را ارایه خواهیم داد و تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید تا بیشتر در مورد اپل آی دی بدون شماره اطلاعات کسب کنید.

نزدیک به 3 ماه پیش بود که اپل سیاست جدیدی در ساخت اکانت های اپل آیدی اعمال کرد که باید هنگام ساخت اپل آیدی حتما شماره موبایل وارد کرد اونم واقعی! و از آنجا که ایران تحریم است و نمیتوان شماره های ایران را در هنگام ساخت اپل آی دی وارد کرد پس باید حتما شماره خارجی داشته باشید و یا در کشور دگ ای زندگی کنید یه راه حل دگ هم داره که اونم شماره مجازیه میتوانید با شماره مجازی اکانت اپل آیدی بسازید ولی بدونید بعد مدتی اپل آیدی میپره و به همین راحتی همه اطلاعات گوشیتونم باهاش میره پس خودتون الکی اذیت نکنید، ما در سایت اپل آیدی تاپ بدون اینکه شماره ای وارد کنیم اپل آیدی را ساخته و تحویل شما میدهیم پس با خرید اپل آی دی مانند قبل میتوانید از اپل آیدی ها استفاده کنید، قیمت ها هم همون مونده و دست نزدیم.

خرید اپل آی دی بدون شماره

خرید اپل آی دی اینترنتی

همانطور که خودتان هم میدانید در دو حالت میتوانید اپل آی دی را خریداری کنید:

1. به صورت کارتی

از هر روش اقدام کنید یک اپل آیدی دریافت خواهید کرد اما تفاوت در چیست؟ تفاوت در قیمت هست که در صورت خرید اپل آیدی کارتی بسیار باید هزینه بیشتری بپردازید و مسافت زیادی طی کنید تا کارت را تحویل بگیرید اونم با هزینه زیاد پس مورد بعدی رو مشاهده کنید.

2. به صورت اینترنتی

اما یک حالت دگ هم داره اونم اینه که به صورت خرید اپل آی دی اینترنتی تهیه کنید که نیازی به مالیات و … نداره شما فقط با قیمت اندک میشینید خانه و هزینه را پرداخت میکنید و در آخر هم اپل آی دی را دریافت میکنید! به همین سادگی تمام محدودیت هایی که داشتید از بین میرود و میتوانید از تمامی سرویس های اپل استفاده کنید.

خرید اپل آی دی بدون شماره

خرید اپل آیدی آماده

همانطور که از اسمش پیداست به صورت آماده است و یعنی بعد از پرداخت نیازی نیست که صبر کنید چرا که بلافاصله اپل آیدی را دریافت خواهید کرد، اما ایمیل ها هم به صورت پیشفرض روی دامین ثبت شده که هیچ مشکلی در روند اکانت ها پیش نخواهد آمد پس خیالتان راحت و میتوانید همین حالا با خرید اپل آیدی آماده ارزان تر از همه جا تهیه کنید.

مزایای اپل آیدی آماده:

  • قیمت بسیار پایین اپل آیدی
  • ایمیل پیشفرض برای ساخت
  • وریفای شده آمریکا
  • بدون نیاز به شماره
  • پشتیبانی همه ساعته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*