خرید اپل آیدی برای آیفون 12

خرید اپل آیدی برای آیفون 12

خرید اپل آیدی برای آیفون 12

برای آیفون جدید خود اپل آیدی جدید با ارزان ترین قیمت و کاملا وریفای شده از اپل آیدی تاپ تهیه کنید، خرید اپل آیدی برای آیفون 12 در سایت اپل آیدی تاپ بدون نیاز به شماره فراهم شده است.

 

خرید اپل آیدی برای آیفون 12

اپل آیدی هایی که از سایت اپل آیدی تاپ خریداری میکنید همه برای تمام گوشی ها هستند و محدودیتی وجود نداره پس با خیال راحت هر گوشی آیفون که دارید یا اگر از برنامه هایی استفاده میکنید که نیاز به اپل آیدی داره میتوانید با اطمینان کامل از سایت بزرگ خرید اپل آیدی سفارش خود را ثبت کنید زیرا تمام اکانت ها به صورت وریفای شده آمریکا به شما تحویل داده میشود و اگر خواستار کشور دیگری هستید با همان کشور انتخاب کرده اید برایتان روی ایمیل وریفای خواهیم کرد نگران از دست دادن اپل آیدی خود نباید چرا که ما همه مراحل ساخت را طبق قوانین خود اپل جلو میبریم.

خرید اپل ایدی

سایت های زیادی اقدام به فروش اپل ایدی میکنند که ما در اپل آیدی تاپ ارزان ترین قیمت را ارایه میدهیم در مقابل اینکه کاملا وریفای شده و بدون شماره هستند پس با خیال راحت و کاملا امن اپل ایدی خریداری کنید و بعد از پرداخت به صورت آنی دریافت میکنید، سوالات امنیتی و … هم همه در هنگام خرید مشاهده خواهید کرد، برای اینکه بیشتر راجبه خرید اپل ایدی بدانید وارد همین لینک بشید و مطلب را مشاهده کنید.

چند دلیل برای اینکه از اپل آیدی تاپ سفارش ثبت کنید:

  • ارزان بودن اپل آیدی چه به صورت تکی چه عمده
  • اکانت های اپل آیدی کاملا وریفای شده هستند
  • تحویل خودکار اپل آیدی بعد از پرداخت
  • تمام اپل آیدی ها بدون شماره ساخته میشوند

خرید اپل آیدی برای آیفون 12

 

خرید اپل آی دی بدون شماره

به تازگی و با آپدیت جدید اپل اینجوری شده که باید هنگام ساخت اپل آیدی شماره وارد کرد که برای ما ایرانی های همینجوری ساخت اپل آیدی سخت بود چرا که آدرس و کلی چیزای دگ میخواست اما برای ما ایرانی ها نقدور نبود چون تحریم هستیم حالا با وجود اضافه شدن شماره واقعی به ساخت اپل آیدی دگ کار بسیار دشوار تر شده چون بعد از وارد کردن شماره کد اس ام اس میشه به همون شماره که باید وارد کنید پس نمیتوانید شماره فیک وارد کنید.

حالا راه حل چیه؟ ما در اپل آیدی تاپ مانند قدیم اپل آیدی هایی که ارایه میدهیم همه بدون شماره هستند پس هیچ دردسری براتون پیش نمیاد و میتوانید مانند قبل از اپل آیدی ها بدون شماره استفاده کنید، برای خرید اپل آی دی بدون شماره وارد سایت خرید اپل ایدی شده و به راحتی سفارش خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*