خرید اپل ای دی آمریکا

خرید اپل ای دی آمریکا

خرید اپل ای دی آمریکا

تنها کشوری که بدون محدودیت میتوانید از تمام سرویس های اپل بهره مند شوید و شروع به دانلود نرم افزار و بازی از اپ استور کنید اونم بدون نیاز به شماره و کاملا وریفای شده پس باید خرید اپل ای دی آمریکا کنید، با ما تا انتهای این مطلب در اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

همانطور که گفته شد در انتخاب خرید اپل ای دی باید دقت داشته باشید چرا که مهم هست و غیر قابل تغییر، برای مثال اگر در کانادا زندگی میکنید یا … اپل آیدی همان کشور را تهیه کنید بسیار بهتر است چرا که از سرویس های اپل در اون منطقه بهره مند خواهید شد اما اگر در ایران زندگی میکنید بهترین کشور برای تنظیم شدن روی اپل آیدی آمریکا است زیرا میتوانید بدون محدودیت از سرویس های اپل بدون نیاز به قند شکن استفاده کنید.

سوالات متداول:

چرا ایران را روی اپل آیدی تنظیم نکنیم؟ زیرا تحریم هستیم و کشور ایران در لیست کشورهای اپل موجود نیست که بتوان انتخاب کرد از این رو بهترین کشور آمریکا برای تنظیم کردن روی اکانت است.
آیا بعد از خرید اپل آیدی نیازی هست کاری کنیم؟ خیر شما فقط اپل آیدی را خریداری میکنید و بعد روی دستگاه خود ست میکنید اما اگر میخواهید میتوانید برای امنیت بیشتر پسورد و سوالات امنیتی را تغییر دهید.

خرید اپل ای دی آمریکا

خرید اپل آی دی آماده

همانطور که در صفحه اصلی اپل آیدی تاپ مشاهده میکنید چند نوع محصول برای خرید اپل آیدی وجود دارد کدام یک بهترین است؟

از لحاظ بهتر و بدرتر که فرقی وحود ندارن و همه یک حالت هستند پس ما تمام اپل آیدی ها را وریفای شده و بدون شماره به شما تحویل خواهیم داد اما پس تفاوت در چیست؟ تفاوت در این است که خرید اپل آی دی آماده تحویل فوری است و بعد از پرداخت بلافاصله دریافت میکنید و اینکه بسیار ارزان تر از بقیه اکانت ها است چرا که روی ایمیل خود دامین اپل آیدی تاپ ست شده و به صورت آماده و کاملا پیشفرض به شما عزیزان تحویل میدهیم.

 

خرید اپل آیدی معتبر

معتبر و وریفای شده اپل آیدی را تهیه کنید و در ارزان ترین سایت خرید اپل آیدی سفارش خود را ثبت کنید، اپل آیدی تاپ معتبرترین و بهترین سایت خرید اپل آی دی است که میتوانید با امنیت کامل سفارش خود را ثبت و بعد از دقایقی اپل آیدی خود را تحویل بگیرید، برای خرید اپل آیدی معتبر نیاز است وارد سایت شده و به راحتی اپل آیدی خود را دریافت کنید.

پشتیبانی سایت 24 ساعته است که در صورت مشکل یا هر سوالی دارید میتوانید با پشتیبانی سایت اپل آیدی تاپ ارتباط بر قرار کنید و مشکلتان در کمترین زمان حل خواهد شد، پشتیبانی در 3 حالت واتساپ و تلگرام یا تماس از طریق شماره موبایل انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*