چرا باید اپل آیدی بخریم؟

چرا باید اپل آیدی بخریم؟

چرا باید اپل آیدی بخریم؟

میخواهیم در این مطلب از اپل آیدی تاپ بیشتر راجب سوالات متداول خرید اپل آیدی بپردازیم که چرا باید اپل ایدی تهیه کرد و اپل آیدی آمریکا چه نیازه پس همراه باشید با چرا باید اپل آیدی بخریم؟

سوالات متداول خرید اپل آیدی را شرح میدهیم:

  • چرا اپل آیدی بخریم؟ به دلیل سیاست های اپل و اینکه بتوانید از تمامی سرویس های اپل روی دستگاه خود بهره مند شوید نیاز به خرید اپل آیدی دارید.
  • اپل آیدی روی آمریکا تنظیم میشوند؟ بله، زیرا در ایران به دلیل تحریم نمتوانیم روی ایران ست کنیم پس بهترین کشور که بتوان به تمام سرویس ها دسترسی داشت آمریکا است.
  • آیا اپل آیدی روی ایمیل شخصی ست میشه؟ اگر بخواهید روی ایمیل خود اپل آیدی را ست کنیم میتوانید محصولات ایمیل شخصی یا کشورهای مختلف را از اپل آیدی تاپ تهیه کنید.
  • تفاوت محصولات در سایت اپل آیدی تاپ به چه صورت است؟ تفاوت را کمی پایین تر توضیح خواهیم داد.

چرا باید اپل آیدی بخریم؟

خرید اپل آی دی آماده

اولین مورد شما عزیزان با سفارش این محصول بعد از پرداخت آنی اکانترا دریافت خواهید کردو نیازی به صبر کردن و وقف زمان نخواهید داشت

دومین مورد اینکه شما هزینه بسیار کمتری بابت خرید اپل آی دی آماده خواهید پرداخت و در اپل آیدی تاپ بسیار کمتر از سایر فروشگاه ها هزینه میدهید

سومین مورد اینه که ایمیل دامین روی اپل آیدی ثبت خواهد شد و نیازی به ایمیل شما نیست و همچنین نیازی به شماره نخواهد داشت که از مزایای خرید این محصول است

خرید اپل آیدی شخصی

این محصول که در اپل آیدی تاپ قرار گرفته برای آن دسته عزیزان است که میخواهند ایمیل شخصی خود را روی اپل آیدی ست کنند و امنیت اکانت خود را بالا نگه دارند میتوانند با خرید اپل آیدی شخصی نیاز خود را برطرف کنند که این محصول از اپل آیدی آماده قیمت 5000 تومان بیشتر باید بپردازید ما کمترین قیمت را در این محصول از سایر فروشگاه دریافت میکنیم که میتوانید هم اکنون از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید و طی زمان حداکثر 30 دقیقه ای اپل آیدی را به صورت کاملا شخصی تحویل بگیرید.

چرا باید اپل آیدی بخریم؟

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

همانطور که بالاتر در همین مطلب گفتیم از آنجا که تمام اپل آیدی ها روی کشور آمریکا تنظیم میشوند این هم به دلیل فعال شدن تمام سرویس ها روی اپل ایدی است اما اگر به هر دلیل خواستار کشور انتخابی خود روی اکانت بودید میتوانید این محصول را با قیمت کمی بالاتر از سایت خرید اپل آی دی ایمیل شخصی سفارش داده و طی 30 دقیقه با همان کشور و ایمیل شخصی خود خرید اپل ایدی را تحویل بگیرید.

مزایای خرید اپل آیدی کشورهای مختلف:

  • تنظیم شدن ایمیل شخصی شما
  • کشوری انتخاب شده شما
  • بدون نیاز به شماره و از این قبایل
  • پشتیبانی 24 ساعته اپل آیدی تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*