خرید اپل آیدی دائمی

خرید اپل آیدی دائمی

خرید اپل آیدی دائمی

در کل اپل آیدی هایی که در سایت اپل آیدی تاپ قرار گرفته همه به صورت دائمی و کاملا وریفای شده هستند پس هیچ مشکلی نخواهید داشت و میتوانید راحت استفاده کنید تا انتها خرید اپل آیدی دائمی همراه ما باشید.

اپل آیدی هایی که از سایت اپل آیدی تاپ سفارش میدهید کاملا وریفای شده و دائمی هستند به طوریکه یک اپل آیدی را روی هر چند دستگاه و به هر مدت که بخواهید میتوانید بدون مشکل استفاده کنید، بعد از خرید اپل آیدی میتوانید خودتان مشاهده کنید که وریفای شده روی آمریکا تنظیم شده و همین مورد است که شما برای آن هزینه میکنید پس ما هم اکانت های قانونی و کاملا دائمی بدون نیاز به شماره ارایه میدهیم تا مشتریان عزیز به هیچ مشکلی برنخورند.

خرید اپل آیدی دائمی

خرید اپل آیدی وریفای

به این منظور میگیم خرید اپل آیدی وریفای یعنی اینکه تمام ساخت اپل آیدی را کاملا قانونی و ایمیل که وارد میکنیم کاملا وریفای شده است و اپل آیدی تاپ تضمین کیفیت را میکند، به هر دلیل هر مشکلی برای اکانت پیش آمد با پشتیبانی تماس بگیرید تا پیگیری های مربوطه را انجام دهد.

بسیاری از فروشگاه های خرید اپل ایدی اکانت ها را وریفای شده تحویل نمیدادند که همین باعث رنج و بی اعتمادی خیلی از عزیزان میشد اما در اپل آیدی تاپ همچین موردی پیش نخواهد آمد و تضمین میکنیم که اکانت ها که تحویل میگیرید کاملا وریفای شده روی کشور آمریکا است و هیچ مشکلی برای اپل آیدی شما پیش نخواهد آمد.

خرید اپل آیدی دائمی

خرید اپل آیدی کارتی

تفاوت اپل آیدی کارتی و اینترنتی در چیست؟ در اصل هیچ تفاوتی در کارایی نیست و با هر کدوم میتوانید به تمام سرویس های اپل متصل شوید.

اپل آیدی کارتی: در صورت سفارش خرید اپل آیدی کارتی شما یک کارت دریافت میکنید که روی کارت اطلاعات اکانت نوشته شده که پیشنهاد ما این است که این کارت را جایی دور از کسی نگه دارد زیرا این اطلاعات بسیار مهم است و با همین کارت اپل آیدی میشه تمام  اطلاعات شما را از طریق آیکلود مشاهده کرد پس بسیار مراغب باشید.

اپل آیدی اینترنتی:در این نوع سفارش شما هزینه بسیار کمی خواهید پرداخت و تحویل آنی خواهد بود، هیچ مشکلی در اپل آیدی مشاهده نمیشود و کاملا وریفای شده و دائمی میباشد، ما در اپل آیدی تاپ ارزان ترین قیمت خرید اپل آی دی را ارایه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*