خرید اپل آیدی از سایت

خرید اپل آیدی از سایت

خرید اپل آیدی از سایت

به دو گونه میتوانید اپل آیدی تهیه کنید یکی اینترنتی و یکی با مراجعه به فروشگاه هایی که این کار را برایتان انجام دهند اما ما خرید اپل آیدی از سایت را پیشنهاد میکنیم چرا؟ همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

چرا از سایت اپل آیدی تهیه کنیم بهتره؟ اینکه از سایت اپل ایدی تاپ سفارش خود را ثبت میکنید پشتیبانی 24 ساعته دریافت خواهید کرد که هر زمان مشکلی پیش آمد به سادگی هرچه تمام تر میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و اما از دلایل دیگری که خرید اپل آیدی از سایت را به شما پیشنهاد میکنیم اینه که قیمت ها بسیار پایین تر از فروشگاه ها است حالا چرا قیمتا پایین تر؟ به این علت که سایت نه اجاره مغازه ای داره و نه … فقط هزینه های اندکی هست که به همین علت قیمت خرید اپل آی دی از سایت بسیار پایین تر است.

مزایای خرید اپل آیدی از سایت به طور مختصر:

  • قیمت بسیار پایین تر از فروشگاه
  • وریفای شده آمریکا یا هر کشوری که بخواهید
  • ساخته شده با ایمیل شخصی خود شما
  • پشتیبانی 24 ساعته اپل آیدی ها

خرید اپل آیدی از سایت

خرید اپل ایدی آمریکا

از دلایل اینکه اپل آیدی را روی آمریکا به شما تحویل میدهیم در چیست؟

  • یکی اینکه اگر زمانی بخواهید اپل ایدی خود را شارژ کنید میتوانید به راحتی گیفت کارت آمریکا تهیه کنید و به آسانی حساب اکانت خود را شارژ کنید
  • یکی دیگر اینکه زبان روی اکانت تحویل داده شده، انگلیس است و به همین علت بسیار راحت تر میتوانید از اپل خود استفاده کنید
  • یکی دیگر اینکه با تنظیم شدن اکانت اپل ایدی روی آمریکا شما به تمام سرویس های اپل ایدی بدون محدودیت دسترسی خواهید داشت

پس با خرید اپل ایدی آمریکا کار خود را راحت کنید و از تمام سرویس ها به راحتی استفاده کنید، حالا کدام یک از محصولات اپل آیدی تاپ روی آمریکا تنظیم میشوند؟ در حال حاظر تمام محصولات و حتی عمده ها هم روی آمریکا تنظیم میشوند مگر اینکه بخواهید روی کشور دیگری تنظیم شود میتوانید از قسمت محصولات سایت روی اپل ایدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید.

خرید اپل آیدی از سایت

خرید اپل آیدی آماده

آماده به معنی اینکه بعد از پرداخت شما اپل آیدی کاملا آماده و از پیش ساخته شده تحویل خواهید گرفت به همین علت است که خرید اپل آیدی آماده بسیار پر طرفدار هست و بسیاری از فروشندگان اپل آیدی از این محصول خریداری میکنند تا بتوانند با سرعت زیاد تحویل مشتری دهند تمام اپل ایدی های آماده هم به صورت تحویل آنی به شما فروشندگان محترم تحویل خواهیم داد.

گفتنی است اپل آیدی آماده روی ایمیل دامین خود اپل آیدی تاپ وریفای میشه و بدون شماره ساخته خواهد شد و قیمت بسیار پایین تری نسبت به تمام محصولات اپل ایدی خواهد داشت با اطمینان سفارش خود را ثبت کنیدو در صورت مشکل هم با پشتیبانی اپل آیدی تاپ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*