خرید اپل آی دی فوری

خرید اپل آی دی فوری

خرید اپل آی دی فوری

بهترین سایت برای خرید اپل آی دی فوری که همان لحظه بعد از پرداخت اپل آیدی را تحویل خواهید گرفت پس اگر میخواهید آنی اپل ایدی خود را دریافت کنید به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید.

 

تمامی محصولات عمده اپل آیدی تاپ به صورت تحویل فوری است و شما بعد از پرداخت اپل آی دی را در قالب یک فایل txt تحویل خواهید گفت اما اپل آیدی های تکی هم 4 محصول را قرار دادیم اولین محصول که اپل آیدی آماده است به صورت تحویل فوری است که کاملا آماده در سایت قرار گرفته و پس از پرداخت تحویل خواهید گرفت اما 3 محصول دیگر 10 تا 30 دقیقه زمان خواهد برد تا سفارش به صورت کامل تکمیل شود پس اگر قصد خرید محصولی از اپل آیدی تاپ دارید تا انتها همراه باشید که بیشتر با خرید اپل آی دی از سایت ما آشنا شوید.

خرید اپل آی دی فوری

 

خرید اپل آی دی آمریکا

چرا اپل آیدی آمریکا بخریم؟ تحویل این اکانت ها فوری است و شما عزیزان بدون معطلی اپل آیدی را از سایت اپل آیدی تاپ دریافت خواهید کرد، با خرید اپل آی دی آمریکا شما عزیزان به تمامی سرویس های اپل آیدی دسترسی کامل خواهید داشت و بدون محدودیت میتوانید از سرویس های اپل ایدی استفاده کنید.

چرا ابران در لیست انتخابی کشورهای اپل آیدی نیست؟ از آنجا که اپل ایران را تحریم کرده است نمیتوانیم کشور و شماره ایران را روی اپل آیدی تنظیم کنیم از این رو بهترین کشور برای انتخاب کردن آمریکا است به علاوه اینکه بالاتر اشاره کردیم که چرا اپل ایدی آمریکا تهیه کنید باید این هم افزود که چنانچه قصد شارژ کردن حساب خود را داشته باشید میتوانید به راحتی گیفت کارت آمریکا را برای آیتونز با کم ترین قیمت نسبت به سایر ارزها تهیه کنید و سپس اکانت خود را شارژ کنید.

خرید اپل آی دی فوری

خرید اپل ایدی آیتونز

تفاوت اپل ایدی های آیتونز با سایر چیست؟

اپل ایدی هایی که توسط آیتونز ساخته میشوند نیازی به شماره ندارد و میتوانید بدون شماره وارد اکانت شوید پس این یک نکته مثبت است چرا که نمیتوانیم شماره ایران را روی اکانت ها تنظیم کنیم و مجبوریم تا شماره مجازی وارد کنیم از این رو اپل بعد از مدتی خواهد فهمید شماره مجازی و فیکه اکانت شما کامل بن لاک خواهد شد پس بهترین طرز ساخت با خرید اپل ایدی آیتونز است که به راحتی میتوانید بدون مشکل وارد اکانت خود شوید.

  • هزینه کمتر
  • بدون لاک شدن اکانت
  • وریفای شده روی ایمل
  • دایمی و بدون محدودیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*