فروشگاه خرید اپل آی دی

فروشگاه خرید اپل آی دی

فروشگاه خرید اپل آی دی

برای اینکه از تحریم های اپل عبور کنید و اپل آی دی به صورت کاملا امن تهیه کنید نیاز دارید تا از سایت اپل آیدی تاپ بزرگترین فروشگاه خرید اپل آی دی به صورت تکی یا عمده محصول خود را سفارش دهید.

 

بهترین روش برای خرید اپل آی دی همین است که از فروشگاه ها اینترنتی اپل آیدی استفاده کنید به چند دلیل که میخواهیم شرح دهیم.

  • ارزان تر بودن محصولات اپل آیدی نسبت به فروشگاه های حضوری
  • امنیت بیشتر اکانت های اپل آیدی که توسط اپل آیدی تاپ تضمین میشود
  • ایمیل های معتبر در فسمت محصولات ( اپل آیدی آماده )

فروشگاه خرید اپل آی دی

اینکه شما بدون مالیات از سایت خرید میکنید و مسافتی برای مراجعه حضوری طی نمیکنید یک نکته مثبت است و همانطور بالاتر گفتیم 3 نکته بسیار قوری برای اینکه به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و نه نیازی به صرف زمان زیاد است و هم با امنیت بالا تهیه خواهید کرد، این هم گفتنی است بعد از پرداخت در سایت اپل آیدی تاپ به صورت آنی اپل آیدی خود را دریافت میکنید چه در فروش عمده و چه در فروش تکی به صورت فوری اپل ای دی را دریافت خواهید کرد.

 

خرید اپل آی دی فوری

همانطور که میدانید خرید اپل آی دی فوری یعنی اینکه شما عزیزان پس از پرداخت هزینه بابت محصولی که بابت اپل آی دی داده اید درجا اپل ایدی را تحویل بگیرید و مدت زمان زیادی را طی نکنید پس ما هم در اپل آیدی تاپ کاری کرده ایم که به صورت آماده و فوری بعد از پرداخت اپل آیدی آماده را تحویل بگیرید در محصولاتی همچون ایمیل شخصی و کشورهای مختلف یا اپل آیدی با شارژ 10 دلاری باید حدود 15 دقیقه صبر کنید تا اپل آیدی شما آماده شود.

مزایای خرید از اپل آیدی تاپ:

  • ارسال به صورت فوری
  • هزینه بسیار کمتر جهت خرید اپل ایدی
  • بدون نیاز به شماره
  • وریفای شده روی آمریکا
  • ایمیل معتبر

 

فروشگاه خرید اپل آی دی

خرید اپل آیدی معتبر و ارزان

چگونه به سایت خرید اپل آیدی اعتماد کنیم؟

شما عزیزان میتوانید درگاه سایت اپل آیدی تاپ را ببینید، زرین پال معتبرترین و قدیمیترین سایت واسط پرداخت آنلاین است که کاملا معتبر و ایمن است پس هزینه ای که پرداخت میکنید جای امن میره و هیچکس به حساب شما عزیزان دسترسی نخواهد داشت.

یکی از راه های دگ برای اعتماد به اپل آیدی تاپ ما شماره تماس گذاشته ایم و میتوانید با تماس اطمینان حاصل نمایید که اپل آیدی را تحویل خواهید گرفت آن هم کاملا وریفای شده و روی کشور آمریکا برای اینکه به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید، همچنین میتوانید بعد از خرید اپل آیدی معتبر و ارزان از ما ابتدا در سایت رسمی اپل به نشانی  appleid.apple.com ورود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*