خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

این محصول که در اپل آیدی تاپ با پایین ترین قیمت موجود است که با ایمیل شخصی شما اپل آیدی ساخته میشود و بعد از 15 دقیقه تحویل میگیرید پس تا انتهای خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه همراه ما باشید.

 

  • تفاوت اپل آیدی با ایمیل دلخواه در چیست؟

با خرید اپل آیدی شخصی اینکه تمام امنیت اپل آیدی دست شخص خود شماست و این خیلی خوبه چرا که کسی جز خودتان اطلاعات اپل آیدی را نداره و هیچ مشکلی در قبال امنیت پایین نخواهید داشت، مورد بعدی اینکه اگر روزی کدی به ایمیل دریافت کنید یا هر چیزی دیگر که نیاز به ایمیل داشته باشه ایمیل مختص خودتان است و میتوانید راحت و بدون دردسر شخصی سازی کنید.

  • تحویل این محصول چه مقدار زمان نیاز دارد؟

بین 5 تا 15 دقیقه که باید در این زمان در تلگرام یا واتساپ آنلاین باشید کدی دریافت خواهید کرد باید به پشتیبانی ما بفرستید و بعد ایمیل و پسورد همراه سوالات امنیتی و آموزش بدون شماره وارد شدن را دریافت خواهید کرد، به همین سادگی و در زمان کم و اما مهم تر از همه قیمت بسیار پایین تر اپل ایدی را با ایمیل خود شما کاملا وریفای شده و بدون محدودیت دریافت خواهید کرد.

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

خرید اپل ایدی معتبر کانادا

همانطور که روی ایمیل خودتان وریفای خواهیم کرد میتوانید برای اینکه روی کشوری جز آمریکا تنظیم شود به جای ایمیل دلخواه از کشورهای مختلف سفارش ثبت کنید تا با همان کشوری و ایمیل که مدنظر دارید اکانت اپل ایدی ساخته شود، برخی از مشتریان به هر دلیلی (حالا یا برای مهاجرت یا ارز غیر دلاری) خواستار کشوری جز آمریکا هستند مانند کانادا یا انگلیس و … که میتوانید در این صورت با پشتیبانی ما تماس بگیرید و طبق خواسته شما عزیزان اپل ایدی ساخته شود. به لینک خرید اپل ایدی معتبر کانادا وارد شوید تا بیشتر بدانید.

  • آیا کشوری که انتخاب میکنیم معتبر و بدون مشکل تحویل داده میشه؟ بله، کاملا بدون مشکل و روی هر کشوری با آدرس واقعی اپل آیدی توسط اپل آیدی تاپ ساخته خواهد شد.

 

قیمت اپل آی دی

در ایران به علت تحریم هایی که از طرف اپل وارد شده بسیار ساخت اپل آی دی سخت شده و باید اپل آی دی را از فروشگاه های حضوری یا اینترنتی تهیه کنید به این صورت قیمت ها بسیار متفاوت است و بالا پایین داره اما در اپل آیدی تاپ ما پایین ترین قیمت را قرار دادیم که همه کسانی که به این اکانت ها نیاز دارند بتوانند راحت و با قیمت بسیار مناسب اپل آیدی خود را تحویل بگیرند قیمت اپل آی دی به تصویر زیر است.

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*