نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی

نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی

نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی

نکاتی که باید قبل از خرید اپل آی دی توجه داشته باشید در این مطلب از اپل آیدی تاپ به صورت کامل شرح خواهیم داد پس با نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی همراه ما باشید.

 

قبل از خرید اپل آی دی ابتدا قیمت ها را مقایسه کنید و اینکه از سایت معتبر سفارش ثبت کنید مهم است، اپل آیدی تاپ تمام اکانت هایی که ارایه میدهد کاملا وریفای شده و تنظیم شده روی آمریکا است پس اگر به اپل آی دی نیاز دارید ابتدا معتبر بودن و قیمت مناسب تر را انتخاب کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

قبل از خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ بدانید که:

  • اپل آیدی ها کاملا وریفای شده اند روی ایمل معتبر
  • تحویل اکانت ها کاملا آنی است و بعد از ثبت سفارش اپل آی دی را دریافت خواهید کرد
  • اکانت ها روی آمریکا تنظیم میشوند مگر اینکه شما کشور دیگری بخواهید
  • اپل آیدی ها بدون نیاز به شماره هستند و کاملا قانونی ساخته شده اند
  • 5 گیگ فضای آپلود رایگان برای سرویس آیکلود دریافت خواهید کرد
  • اکانت ها بدون محدودیت زمانی هستند و به تمام سرویس ها دسترسی خواهید داشت

نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی

خرید اپل ایدی برای ایفون

آیا اپل آیدی برای هر دستگاه متفاوت است و باید جدا تهیه کنیم؟

خیر، اپل ایدی مانند سرویس ایمیل است و میتوانید روی هر سخت افزار و نرم افزار که نیاز به اپل ایدی دارد استفاده کنید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اپل ایدی شما کاملا شخصی است و نباید دست کسی دیگر یدهید زیرا توسط سرویس آیکلود که تمام عکس ها و فیلم و هر اطلاعاتی که در اپل خود دارید به راحتی با اکانت اپل ایدی شما در دسترس هست پس نیاز است که در حفظ اطلاعات اکانت اپل ایدی خود کوشا باشید، برای اینکه بیشتر در مورد این مطلب آگاه باشید لینک خرید اپل ایدی برای آیفون را مشاهده کنید.

نکات مهم قبل از خرید اپل آی دی

خرید اپل آیدی ارزان

معتبرترین سایت برای خرید اپل آیدی ارزان به صورت تکی و عمده (بهترین سود برای فروشندگان محترم اپل آی دی) که نیاز به تعداد بالا دارند میتوانید از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید و در صورت خرید اپل آیدی عمده به راحتی با پشتیبانی سایت تماس گرفته سپس سفارش خود را ثبت کنید.

چرا قیمت ها در اپل آیدی تاپ بسیار پایین تر از سایر فروشگاه ها است؟

به دلیل اینکه قیمت ها باید همین باشد و از آنجا که اپل آیدی بسیار مهم و واجب است حتما باید تهیه شود پس ما هم از این رو قیمت ها را پایین گذاشته ایم تا اکانت های وریفای شده و معتبر را از اپل آیدی تاپ بدون مشکل و با امنیت کامل تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*