آیکلود چیست و چه کاربردی دارد؟

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد؟

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد؟

خیلی از مشتریان و دوستان عزیز از ما میپرسند آیکلود چیست و چه کاربردی دارد؟ ما هم در این مطلب از سایت خرید اپل ایدی قصد داریم تا صحبتی کنیم در این رابطه که آیکلود چه مزایا و چه معایبی دارد.

 

سرویس آیکلود برای ذخیره سازی اطلاعات به صورت ابری است به این صورت که تمام اطلاعات شما اعم از عکس ها، ویدیوها، دفترچه یاداشت و … در این سرویس قرار میگیرد که میتوانید در صورت عوض کردن گوشی آیفون یا آیپد خود به راحتی در آیکلود وارد شوید و تمام اطلاعات خود را برگردانید.

  • چگونه میتوان از سرویس آیکلود استفاده کرد؟

با خرید اپل ایدی و وارد شدن در بخش تنظیمات اپل میتوانید در قسمت iCloud لاگین کنید و از حالا به بعد تمام اطلاعات شما در سرویس ابری آیکلود ذخیره خواهد شد به همین علت است که بارها در اپل آیدی تاپ به این موضوع اشاره کرده ایم اطلاعات اپل ایدی شخصی خود را به کسی ندهید چرا که میتواند به تمام اطلاعات حتی لوکیشن جایی که هستید هم دسترسی پیدا کند آن هم با سادگی لاگین کردن در آیکلود پس با دقت به این مطلب توجه کنید، حتی بعد از خرید اپل آیدی هم اطلاعات اعم از پسورد و سوالات امنیتی را تغییر دهید تا فقط خودتان به اپل ایدی دسترسی داشته باشید.

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید اپل ایدی آمریکا

چنانچه قصد خرید اپل ایدی امریکا دارید با مراجعه به وبسایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید و بلافاصله اپل ایدی تنظیم شده روی آمریکا اون کاملا وریفای شده با قیمت بسیار کم دریافت کنید!

چرا از اپل ایدی آمریکا استفاده کنیم؟

به دلیل اینکه با اپل ایدی آمریکا به تمام سرویس های اپل دسترسی کامل خواهید داشت و اگر زمانی بخواهید حساب خود را شارژ کنید به سادگی هر چه تمام تر با گیفت کارت های دلاری آمریکا شارژ خواهید کرد که همین دلایل باعث شده تا در ایران از اپل ایدی آمریکا استفاده شود.

سایت اپل ایدی

فروشگاه خرید اپل آی دی

فروشگاه های زیادی اقدام به فروش اپل آی دی میکنند که به دو دسته فروشگاه های حضوری و اینترنتی تقسیم میشوند، حالا شما باید ابتدا به معتبر بودن و قیمت مناسب تر توجه کنید و بعد مقایسه کنید، به عنوان مثال سایت اپل آیدی تاپ یکی از قدیمیترین و معتبرترین سایت ها در زمینه فروشگاه خرید اپل آی دی فعالیت میکند تمام اکانت هایی که از ما دریافت میکنید وریفای شده روی ایمیل معتبر و کشور آمریکا است که در صورت بخواهید از کشور دگ اپل آی دی داشته باشید باز هم میتوانید از اپل آیدی تاپ محصول خود را با کشور انتخاب شده دریافت کنید.

مزایای خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ:

  • وریفای شده روی ایمیل معتبر
  • قیمت بسیار مناسب
  • پنچ گیگ فضای آپلود رایگان
  • بدون نیاز به شماره
  • تنظیم شده روی آمریکا
  • دایمی و بدون محدودیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*