قدیمی ترین سایت اپل آی دی

قدیمی ترین سایت اپل آی دی

قدیمی ترین سایت اپل آی دی

برای خرید اپل ایدی میتوانید اکانت خود را از قدیمی ترین سایت اپل آی دی تهیه کنید که با اعتماد کامل و قیمت بسیار مناسب اکانت خود را تحویل خواهید گرفت پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

بهترین سایت برای خرید اپل آی دی که چه به صورت تکی و چه به صورت عمده با اعتماد کامل میتوانید سفارش خود را ثبت نموده و بلافاصله بعد از پرداخت سفارش خود را تحویل بگیرید، به همین سادگی و راحتی با یک درگاه آنلاین اپل ایدی خود را تحویل خواهید گرفت و با وارد کردن اطلاعات داده شده در اپل خود به تمام سرویس های اپل دستری خواهید داشت.

اکانت ها وریفای شده هستند؟ تمام اپل آیدی هایی که از اپل آیدی تاپ دریافت میکنید کاملا وریفای شده و تنظیم شده روی کشور آمریکا هستند.

آیا اکانت ها با شماره ساخته میشوند؟ خیر تمام اکانت های اپل ایدی را بدون شماره ساخته ایم تا مشکلی برای اکانت ها در طولانی مدت پیش نیاد.

چرا اپل آیدی تاپ را انتخاب کنیم؟ تضمین وریفای بودن اکانت ها روی آمریکا با کم ترین قیمت را خواهیم داد که هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

قدیمی ترین سایت اپل آی دی

خرید اپل ایدی به تعداد

به هر تعداد که بخواهید میتوانید اپل ایدی را از سایت اپل آیدی تاپ سفارش دهید آن هم با تعداد بسیار بالا و قیمت بسیار پایین، پس اگر فروشنده اپل ایدی هستید و نیاز به خرید اپل ایدی به تعداد میتوانید با مراجعه به پشتیبانی سایت به سادگی هر چه تمام تر اپل ایدی به هر تعداد که خواستار هستید سفارش دهید.

تحویل اپل ایدی عمده به چه صورت است؟
به پشتیبانی تلگرام پیام میدهید و بعد از مدت 30 دقیقه به هر تعداد که میخواهید سفارش شما همانجا تحویل داده میشود.

روی چه دامنه ای وریفای شده اند؟
روش دامنه appleidtop.com و اگر نیاز داشتید میتوانید خودتان ایمیل را تغییر دهید پس نگران نباشید و همه به صورت وریفای شده هستند.

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

خرید اپل آیدی بدون شماره

با قانون جدید که اپل گذاشته و اجبار کرده تا شماره برای ساخت اپل آیدی نیاز است اما ما ایرانی ها نمیتوانیم شماره ایران را وارد کنیم پس چه کاری لازم است انجام دهیم؟

اپل آیدی تاپ برای این مشکل چاره ای اندیشید و به این صورت که اپل آیدی ها را بدون نیاز به شماره ساخته و نیازی به شماره فیک و جعلی نیست که بعدها اپل میفهمه و اکانت شما رو لاک میکنه از این رو ما هم تمام اکانت هارو بدون شماره ساخته ایم تا کمترین مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد همچنین اگر بشیتر نیاز داید تا بدانید میتوانید لینک خرید اپل آیدی بدون شماره را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*