وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره

وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره

وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره

از آنجا که نمیتوان شماره ایران را برای اپل آیدی وارد کرد به همین منظور میخواهیم امروز وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس با سایت خرید اپل آیدی همراه باشید.

با سیاست های جدید اپل که باید حتما شماره برای ساخت اپل آیدی وارد کرد و نمیتوان شماره کشورهای تحریم شده را وارد کرد که ما هم جزو کشورهای تحریم شده هستیم و نمیتوان شماره ایران را در هنگام ساخت اپل آیدی وارد کرد حالا راهکار چیست؟ اما با خرید اپل آیدی از اپل آیدی تاپ به هیچ عنوان نیاز به واد کردن شماره ندارید چرا که تمام اکانت هایی که ساخته ایم بدون نیاز به شماره میتوانید وارد اپل آیدی شوید و این یعنی اینکه اکانت شما کاملا دایمی است و بعد از مدتی از بین نمیره!

یعنی نیاز نیست که شماره جعلی وارد کنیم؟ خیر، به هیچ عنوان نیازی نیست از شماره فیک وارد اکانت کنید چرا که اپل بعد از مدتی تشخیص میده شماره تقلبی بوده و اکانت به باد هوا میره.

آموزش وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره:

در هنگام وارد شدن به اپل آیدی که سوالات امنیتی را رد کردید 2 گزینه را مشاهده میکنید

خرید اپل ایدی آیتونز

  • در این قسمت روی گزینه Other Options کلیک کنید

خرید اپل ایدی آیتونز

  • در این قسمت هم روی گزینه Don’t Upgrade کلیک کنید

کار تمام است و حالا موفق شدید تا بدون شماره وارد اکانت اپل آیدی خود شوید، دقت داشته باشید که این راهکار برای اکانت هایی که از سایت اپ آیدی تاپ تهیه کرده اید جواب است و برای اکانت های همکارها هیچ تضمین نداریم پس دقت داشته باشید که بعد ازخرید اپل ایدی از سایت اپل آیدی تاپ از این راهکار استفاده کنید.

وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل آی دی اینترنتی

2 تا راه برای خرید اپل آی دی خواهید داشت:

1. اینترنتی: با خرید اپل آی دی اینترنتی شما هزینه بسیار کمتری پرداخت میکنید و اپل آیدی کاملا وریفای شده روی کشور آمریکا یا هر کشوری که مدنظر داشته باشید را دریافت خواهید کرد، به همین سادگی و با چند کلیک به صورت آنی اپل ایدی خود را دریافت میکنید و با وارد کردن در اپل خود تمام محدودیت ها را کنار میگذارید و این هم گفتنی است که 5 گیگ فضای آپلود رایگان برای آیکلود خواهید داشت.

2.فروشگاه حضوری: در این صورت باید مسیر زیادی را طی کنید و با قیمت بسیار بالاتر اپل ایدی را تهیه کنید و سپس اگر مشکلی پیش آمد با هزینه بسیار زیادی روبرو خواهید شد که ما پیشنهاد میکنیم اگر کلا از اپل سر در نمیارید و نمیتوانید به صورت آنلاین سفارش ثبت کنید از فروشگاه های حضوری خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

وارد شدن به اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل ایدی آمریکا

میپرسید که چرا اپل آیدی تاپ خرید اپل ایدی آمریکا را توصیه میکند؟

زیرا ایران تحریم است و نمیتوانیم ایران را انتخاب کنیم از این رو باید کشوری دگ را هنگام ساخت به اپل معرفی کنیم و اما با تجربه های زیادی که اپل آیدی تاپ در زمینه خرید اپل ایدی دارد ما پیشنهاد میکنیم که آمریکا را انتخاب کنید چرا که تمام محدودیت ها برداشته میشود و گیفت کارت ها را با قیمت بسیار پایین تر میتوانید به صورت دلاری تهیه کنید همچنین زلان هم انگلیسی هست که راحت تر میشه کار کرد، اما به هر دلیل کشور دگ مدنظر داشتید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و اپل روی همان کشوری که میخواهید برایتان درست میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*