سایت اصلی خرید اپل ایدی

سایت اصلی خرید اپل ایدی

سایت اصلی خرید اپل ایدی

معتبرترین سایت خرید اپل ایدی به صورت تکی و عمده، هر زمان از اپل آیدی تاپ سفارش دهید بلافاصله اکانت اپل ایدی را تحویل خواهید گرفت، همین حالا میتوانید به سایت اصلی خرید اپل ایدی مراجعه کنید.

 

اگه میخواید اپل ایدی وریفای شده رو با قیمت بسیار پایین از سایت معتبر خریداری کنید میتوانید اپل آیدی تاپ را انتخاب کنید! اپل آیدی تاپ بزرگترین و قدیمیترین سایت برای خرید اپل ایدی به صورت تکی و عمده که کافیست تا قیمت ها را مقایسه کنید، پس برای خرید اپل ایدی میتوانید به صورت فوری اقدام کنید و انی اکانت خود را دریافت کنید.

  • چرا اپل ایدی ها روی آمریکا تنظیم شده اند؟

تمام اپل آیدی ها وریفای شده هستند و روی آمریکا تنظیم شده اند تا کمترین مشکلی را نداشته باشید و اگر روزی خواستید اکانت خود را شارژ کنید میتوانید به راحتی با خرید گیفت کارت های دلار آمریکا اکانت خود را شارژ کنید و یکی از مزایای دگ هم اینه که شما به انگلیسی مسلط تر هستید در نتیجه با آمریکا راحتر هستید تا کشورهای دگ.

سایت اصلی خرید اپل ایدی

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

همانطور که میدانید یکی از مهمترین ها برای اکانت های اپل آیدی امنیت آن است، حالا برای اینکه امنیت اپل آیدی بالاتر بره چه کارهایی لازم است انجام دهیم؟

  • از قسمت محصولات اپل آیدی تاپ خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه را سفارش دهیم
  • رمز عبور اکانت را بعد از خرید اپل آیدی تغییر دهیم
  • سوالات امنیتی اپل آیدی را بعد از خرید تغییر دهیم
  • تمام اطلاعات اپل ایدی را یکجا به صورت امن نگهداری کنیم

اگه اطلاعات اپل آیدی که خریداری کرده ایم را کسی دیگر داشته باشه چه اتفاقی میفته؟

اون فرد میتونه به راحتی و هیچ دردسری با وارد کردن اطلاعات اپل آیدی شما روی سرویس ایکلود به تمام عکس ها، ویدیوها، شماره تلفن ها و … دسترسی پیدا کنه، پس بسیار باید هوشیار باشید و به این دقت کنید که اطاعات اکانت شما به دست کسی دیگر نیفته و تا جایی که میتوانید امنیت اکانت خود را بالا ببرید.

سایت اصلی خرید اپل ایدی

خرید اپل آی دی آنلاین

بهترین روش برای خرید اپل آی دی همان به صورت آنلاین است، چرا که راحت و بدون مشکل میتوانید سفارش را با کارت بانکی خود انجام داده و راحت بعد از پرداخت اکانت را تحویل بگیرید، خرید اپل آی دی انلاین به چند شکل در سایت اپل آیدی تاپ قرار گرفته که میتوانید در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

  1. خرید اپل آیدی تکی (در این گروه 4 محصول مختلف قرار گرفته)
  2. خرید اپل آیدی عمده (4 محصول به تعدادهای مختلف قرار گرفته)

اگه قصد خرید عمده دارید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و به هر تعداد که میخواهید برایتان اپل آیدی آماده کند آن هم با قیمت بسیار پایین و به صرفه که فروشندگان محترم بتوانند بیشترین سود را از فروش اپل آیدی کرده.

آیا اپل آیدی های عمده وریفای شده اند؟
بله همه وریفای شده روی ایمیل خود دامین اپل آیدی تاپ هستند و روی آدرس های معتبر آمریکا هم ست شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*