سوالات متداول اپل آی دی

سوالات متداول اپل آی دی

سوالات متداول اپل آی دی

در این مطلب میخواهیم سوالاتی که زیاد راجب اپل آی دی پرسیده میشود را جواب دهیم تا بیشتر مشکلات شما عزیزان حل شود پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید در سوالات متداول اپل آی دی.

 

نمیتوانم برنامه ای را آپدیت کنم مشکل از چیست؟
این مشکل بعد از خرید اپل آی دی زمانی پیش میاد که شما با اپل آیدی برنامه ای را دانلود کردید و حالا با اپل آیدی جدید میخواهید برنامه را آپدیت کنید که ارور میده و نمیتوانید برنامه را آپدیت کنید، تنها راه برای حل این مشکل اینه که شما کاملا برنامه رو پاک کنید و مجدد با اپل آیدی جدید دانلود کنید.

چطور میتونم رمز عبور اپل آیدی را بازیابی کنم؟
وارد سایت رسمی اپل به نشانی appleid.apple.com شوید سپس روی گزینه Reset Your Passworld کلیک کنید تا وارد صفحه بازیابی شوید حالا نیاز هست تا آدرس اپل آیدی را بدهید و سپس از دو طریق میتوانید پسورد را تغییر دهید 1. با ایمیل که در این صورت کدی به ایمیلتون ارسال میشه تا بتوانید پسورد را تغییر دهید 2. ریست پسورد از طریق سوالات امنیتی که در این صورت میتوانید به راحتی تاریخ تولد و سوالات امنیتی را وارد کنید تا وارد صفحه تغییر پسورد اپل آیدی شوید.

تفاوت اپل آیدی آماده با ایمیل شخصی در چیست؟
هر دو از لحاظ کارایی و اینکه هیچ محدودیت ندارند و روی آمریکا ساخته میشوند اما در اپل آیدی آماده به این گونه است که شما فوری بعد از پرداخت اپل آیدی را تحویل میگیرید اما با ایمیل که ما تعریف کرده ایم اما در ایمیل دلخواه ما برای شما با ایمیل خود شما اپل آیدی را درست کرده طی 15 تا 30 دقیقه تحویل میدهیم که امنیت این محصول بیشتر است، اما هر دو محصول را میتوانید خودتان تمام اطلاعات اپل آیدی را تغییر دهید.

سایت اپل ایدی

سایت اصلی خرید اپل ایدی

امن ترین و قدیمی ترین سایت اصلی خرید اپل ایدی که میتوانید خودتان مقایسه کنید، تمام اکانت هایی که از ما دریافت میکنید به صورت وریفای شده روی ایمیل معتبر اپل آیدی تاپ ساخته شده و تمام اپل ایدی ها روی کشور آمریکا تنظیم شده اند پس با خیال راحت و بدون محدودیت میتوانید از اپل ایدی ما استفاده کنید و بعد از خرید این امکان فراهم شده تا برای خودتان سخصی سازی کنید تا هیچ کس غیر از خود شما اطلاعات را نداشته باشد.

مزایای خرید اپل ایدی از اپل آیدی تاپ:

  • با قیمت پایین اپل ایدی را تهیه کنید
  • ایمیل معتبر دریافت میکنید
  • بدون نیاز به شماره وارد اپل ایدی شوید
  • تنظیم شده روی آمریکا (بدون محدودیت و دایمی)

سوالات متداول اپل آی دی

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

به هر دلیل نیاز به اپل آیدی غیر از آمریکا داشتیم چه کنیم؟

از قسمت محصولات اپل آیدی تاپ روی اپل آیدی کشورهای مختلف دکمه سفارش را کلیک کنید و به راحتی اطلاعات خود را بدهید تا با ایمیل و کشوری که خودتان میخواهید اپل آیدی به صورت کاملا شخصی ساخته شده و به تمام سرویس ها کشور مورد نظر دسترسی خواهید داشت، برای خرید اپل آیدی کشورهای مختلف نیاز است به پشتیبانی تلگرام بعد از سفارش پیام دهید تا همانجا با مشخصات وارد شده تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*