رفع ارور this apple id is not active

رفع ارور this apple id is not active

رفع ارور this apple id is not active

در این مطلب از سایت خرید اپل ایدی میخواهیم کامل رفع ارور this apple id is not active رو برای شما عزیزان توضیح دهیم که چه زمانی این اتفاق میفته و اصلا برای چی باید اپل آیدی غیر فعال شده باشه.

 

این ارور با خرید اپل ایدی و پس از مدتی که از جای نا معتبر خرید کرده اید نمایان میشود که اپل ایدی غیر فعال شده باشد حالا چرا غیر فعال میشه و دلیل اصلیش چیه و اینکه راهکار فعال کردنش چیه و اینکه چه اتفاقی با غیر فعال شدنش میفته رو بهتون پایین تر توضیح خواهیم داد پس هیچ نگران نباشید.

 

  • ارور this apple id is not active برای چیست و چه موقعی نمایان میشود؟
    از آنجا اپل ایدی ها را نمیشه روی ایران تنظیم کرد و باید آدرس تقلبی برای این کار در نظر گرفت اپل پس از مدتی برای برخی از اکانت ها متوجه خواهد شد و اکانت را غیر فعال میکند، البته فقط برای این موضوع نیست و دلیل این ارور هنوز به طور قطع مشخص نیست پس نمیشه با اطمینان گفت که دلیلش این میتونه باشه.

 

  • چه اتفاقی پس از غیر فعال شدن رخ میده؟
    شما به طور کل نمیتونید از اپل ایدی استفاده کنید و حتی نمیتوانید وارد اپل ایدی بشید که ارور غیر فعال شدن میده و کاری نمیتونید انجام بدید که عملا اپل ایدی شما تا این جای کار به هیچ کاری نمیاد پس الکی تلاش نکنید.

 

  • راه حل فعال کردن اپل آیدی غیر فعال شده چیست؟
    تنها باید با پشتیبانی اپل تماس گرفته و از این طریق جریان بهشون بگید تا براتون فعال کنند اما از آنجا که باید به زبان انگلیسی مسلط باشید پس کار دشواری است اما راه دگ ای وجود داره که با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس بگیرید و با پرداخت مبلغ اندکی این کار را برایتان انجام میدهیم پس تضمینی اکانت شما رو به حالت اول برمیگردونیم و مشکلی در این رابطه پیش نخواهد آمد و مانند روزهای قبل از اپل ایدی خود استفاده کنید.

 

رفع ارور this apple id is not active

خرید اپل آیدی بدون محدودیت

شما عزیزان اگه از اپل آیدی تاپ اپل آیدی خود را تهیه کنید به هیچ عنوان محدودیت نداشته اید و به سادگی میتوانید پس از خرید اپل آیدی بدون محدودیت استفاده کنید و به تمام سرویس های اپل آیدی دسترسی کامل داشته باشید پس با خیال راخت سفارش خود را ثبت کنید و به صورت فوری اپل آیدی را تحویل بگیرید.

ساده ترین روش برای داشتن اپل آیدی بدون دردسر چیست؟

از آنجا که محدودیت های زیادی گذاشته شده و ساخت اپل آیدی بسیار دشوار شده است شما عزیزان میتوانید به سادگی با مبلغ بسیار کم اپل آیدی را سفارش دهید و به تمام سرویس ها دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت از دیوایس اپل خود استفاده کنید.

 

رفع ارور this apple id is not active

خرید اپل آی دی آماده

منظور از اپل آیدی آماده چیست؟ یعنی اینکه ما از قبل اپل ایدی را ساخته ایم و به صورت آماده در سایت قرار گرفته و پس از اینکه این محصول را سفارش دهید به صورت کاملا خودکار اپل آی دی را دریافت میکنید پس سریعترین راه برای خرید اپل آی دی آماده است که بدون معطلی و به صورت کاملا وریفای شده اپل آی دی را دریافت خواهید کرد.

اما میتوانید تمام اطلاعات اپل آی دی خود را با آموزش هایی که در سایت قرار دادیم تغییر بدهید پس از این نظر شما دسترسی کامل به اپل آیدی خودتون دارید و میتونید همه اطلاعات از جمله (سوالات امنیتی، پسورد، ایمیل) را تغییر داده و امنیت اکانت خود را بالا ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*