طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

چگونه از طریق آیتونز اکانت اپل آی دی خودمون شارژ کنیم؟ اپل آیدی تاپ در این مطلب به شما طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز را آموزش خواهیم داد که به سادگی میتوانید اکانت خود را شارژ کنید.

بسیاری از دوستان بعد خرید اپل آی دی میخواهند اکانت خود را شارژ کنند اما چگونه؟

قبلا مطلبی در این رابطه گذاشته بودیم که توسط گوشی خود میتوانستید اکانت خود را شارژ کنید اما در این مطلب میخواهیم شارژن کردن اکانت اپل آی دی رو توسط نرم افزار آیفون توضیح بدیم و اگه خواستید اکانت رو شارژ کنید ساده ترین روش همین خواهد بود پس تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

 

  • وارد آیتونز شوید و در تب Account روی قسمت Redeem کلیک کنید

طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

  • حالا اگه وارد اکانت نشدید باید ابتدا Sighn in کنید
  • و در آخر تصویر زیر نمایان میشه و در کادر کد گیفت کارت را وارد کنید
  • تمام، اکانت شارژ شد و در بالا سمت راست صفحه میتونید موجودی رو مشاهده کنید

طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

 

 

خرید اپل ایدی آیتونز

تفاوت ساخت اپل اید در آیتونز و سایت در چیست؟

سایت اپل ایدی برای ساخت اکانت نیاز به شماره دارد که ایران جزو کشورهای تحریم شده است و نمیتوان شماره ایران را وارد کرد پس از این رو باید شماره تقلبی وارد کنیم که بعد از مدتی اکانت توسط اپل از دسترس خارج میشود حالا راه حل چیست؟ با خرید اپل ایدی آیتونز مشکلی نیست و برای ساخت اپل ایدی نیاز به شماره ندارد و از این رو اپل آیدی تاپ تمام اکانت های آماده را با آیتونز میسازیم تا مشکلی برای اکانت شما عزیزان پیش نیاد و بتوانید بدون محدودیت از اکانت خود استفاده کنید.

طریقه شارژ اپل آی دی با گیفت کارت آیتونز

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

با توجه به آموزش که گذاشتیم در رابطه با وارد کردن گیفت کارت اما خیلی از شما ممکن است گیفت کارت اشتباهی خریداری کرده باشید حالا چاره چیست؟ میتوانید کشور اکانت خود را تغییر دهید تا با همان گیفت کارت که از اون کشور تهیه شده بتوانید به راحتی اکانت خود را شارژ کنید.

  • برای تغییر کشور اپل آیدی چیکار کنیم؟

میتوانید به پشتیبانی تلگرام اپل آیدی تاپ پیام دهید تا برایتان این کار را انجام دهیم! به همین راحتی میتوانید گیفت کارت های ارزان تر مانند کانادا را خریداری کنید و کشور را تغییر دهید به کانادا یا هر کشوری که فکر میکنید، برای اینکه بیشتر از خرید اپل آیدی کشورهای مختلف بدانید میتوانید وارد همین لینک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*