کدام از گوشی های اپل به iOS 15 بروزرسانی میشوند

کدام از گوشی های اپل به iOS 15 بروزرسانی میشوند

کدام از گوشی های اپل به iOS 15 بروزرسانی میشوند و اپل قرار است چه ویژگی هایی را به این ورژن اضافه کند؟ پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید تا بیشتر در این مورد مطلع باشید.

و اما ما با گزارش هایی که جمع بندی کردیم متوجه شدیم که تمامی گوشی هایی که از iOS 14 پشتیبانی میکردند قرار نیست از 15 هم پشتیبانی کنند حالا ما لیست قرار داده ایم که این دیوایس ها کاندید برای دریافت iOS 15 خواهند بود و میتوانید از لبست پایین مشاهده کنید.

  • کدام از گوشی های اپل به iOS 15 بروزرسانی میشوند؟
iPhone 7iPhone XRiPhone 11 Pro MaxiPhone 12 Pro Max
iPhone 6 PlusiPhone XiPhone 11 ProiPhone 12 Pro
iPhone 6iPhone 8 PlusiPhone 11iPhone 12
iPhone SE 2016iPhone 8iPhone XS MaxiPhone 12 Mini
iPhone 7 PlusiPhone XSiPhone SE 2020

و اما این هم لیستی از دیوایس هایی که از iPadOS 15 پشتیبانی خواهند کرد و اما دیوایس های iPad 4 و iPad Air2 که در سال های 2014 و 2015 عرضه شده اند آپدیت را دریافت نمیکنند.

  • کدام از دیوایس های اپل به iPadOS15 بروزرسانی میشوند؟
iPad Air 2iPad Pro 10.5iPad Pro 2020iPad Air 4
iPad Mini 5iPad Air 2019iPad Pro 11iPad 8
iPad Mini 4iPad 5,6,7iPad Pro 9.7iPad Pro 12.9

 

کدام از گوشی های اپل به iOS 15 بروزرسانی میشوند

خرید اپل آیدی

و اما اگر نیاز به اپل آیدی دارید و میخواهید تهیه کنید اما نمیدانید از کجا پس به اپل آیدی تاپ اعتماد کنید و به راحتی هر چه تمام تر میتوانید به صورت تکی و عمده اکانت خود را تهیه کرده و به صورت آنی دریافت کنید.

چگونه میتوانم اپل آیدی تهیه کنم؟
وارد صفحه اصلی سایت خرید اپل آیدی شوید و بعد از اینکه محصول خود را در قسمت تکی یا عمده انتخاب کردید روی سفارش کلیک کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات خودتون سپس وارد درگاه پرداخت امن زرین پال خواهید شد و سپس بعد از پرداخت اکانت اپل آیدی را دریافت خواهید کرد، به همین سادگی یک اکانت وریفای شده روی کشور آمریکا تهیه کردید و میتوانید بدون نیاز به شماره و … از تمام سرویس های اپل استفاده کنید و محدودیت ها را کنار بگذارید.

سایت اپل ایدی

خرید اپل آی دی اینترنتی

اپل آی دی را از فروشگاه حضوری تهیه کنیم یا به صورت آنلاین؟

در هر 2 صورت تفاوت از لحاظ کارایی نخواهید داشت و به صورت آماده دریافت میکنید و تمام اطلاعات هم قابل تغییر است و به تمام سرویس های هم دسترسی دارید ولی ما پیشنهاد میکنیم اگر کلا چیزی از اپل آی دی و اینکه چیست و چگونه عمل میکند نمیدانید بهتر است از فروشگاه های حضوری کمک بگیرید و هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید.

اما اگر میدانید که چرا نیاز به اپل آی دی دارید و فقط نیاز به یک اپل ایدی دارید پس میتوانید با خرید اپل آی دی اینترنتی هزینه کمتری پرداخت کنید هم به صورت آنلاین و سریع با یک کارت بانکی اکانت اپل آی دی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*