قابلیت های جدید iOS 14.7

قابلیت های جدید iOS 14.7

قابلیت های جدید iOS 14.7

و اما بعد از منتشر شدن iOS 14.7 چه قابلیت هایی را دریافت میکنیم؟ با اپل آیدی تاپ همراه باشید که میخوام تمام مشکلاتی که برطرف شده و قابلیت های جدید iOS 14.7 را به صورت کامل توضیح دهیم.

 

قابلیت های جدید iOS 14.7

پشتیبانی از باتری MagSafe
با معرفی ویژگی MagSafe از طرف اپل در ماه جولای که برای کار با آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و 12 پرومکس طراحی شده است که حالا یکی از ویژگی های iOS 14.7 پشتیبانی از پک باتری Magsafe است که حتما برای استفاده از این قابلیت باید ورژن iOS خود را آپدیت کنید.

قابلیت های جدید iOS 14.7

ادغام کردن اپل کارت ها
اگر میخواهید دو نفری از یک حساب مشترک اپل استفاده کنید میتوانید حساب خود را به یک دیگر ادغام کنید! این قابلیت از طریق برنامه Wallet در دسترس است.

شخصی سازی تایمر هوم پاد
با بروز رسانی جدید iOS 14.7 میتوانید از طریق برنامه Home تایمرهای هوم پاد را شخصی سازی و مدیریت کنید.

اطلاعات کیفیت آب و هوا
اطلاعات کیفیت آب و هوا در برنامه Weather و Map در آپدیت جدید iOS 14.7 حالا کشورهای کانادا، فرانسه، ایتالیا، کره جنوبی، هلند و اسپانیا در دسترس است.

 

مشکلاتی که در iOS 14.7 برطرف شده اند:

  • برطرف شدن مشکل پنهان بودن قسمت پلی لیست در اپل موزیک
  • برطرف شدن مشکل Braille به دلیل نمایش غلط اطلاعات
  • برطرف شدن مشکل نشان ندادن پیام ریبوت شدن آیفون 11
  • برطرف شدن مشکل قطع شدن موزیک مواقعی که کیفیت دالبی اتموس گذاشته اید

خرید اپل آیدی

در صورتی که قصد خرید اپل آیدی دارید میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کرده و آنی بعد از پرداخت دریافت کنید! به همین سادگی میتوانید یک اپل آیدی آمریکا که کاملا وریفای شده روی ایمیل معتبر هست را فوری دریافت کنید و تمام محدودیت های اپل را برداشته و به دانلود نرم افزار و بازی از اپ استور کنید.

تمام اپل آیدی هایی که در اپل آیدی تاپ قرار گرفته اند وریفای شده و ساخته شده بدون شماره هستند تا بعدها مشکلی برای ورود به اکانت پیش نیاد پس ما تضمین میکنیم که اپل آیدی های ما دایمی هستند و آدرس های معتبر تنظیم شده است تا کمترین مشکلی را نداشته باشید.

 

قابلیت های جدید iOS 14.7

 

فروش همکار اپل آی دی

و اما عزیزان که نیاز به تعداد زیاد اپل آی دی دارید و فروشنده هستید و قصد همکاری دارید میتوانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و تعداد را بگید و لینک خرید که پشتیبانی بهتون میده سفارش رو ثبت کنید سپس اپل آیدی را به همان تعداد که خواستید در یک فایل txt دریافت خواهید کرد، چنانچه قصد دارید تا بیشتر راجب این مطلب بدانید وارد لینک فروش همکار اپل آی دی شوید، همچنین بعد از سفارش میتوانید اطلاعات اکانت های داده شده را در سایت رسمی اپل به نشانی appleid.apple.com تغییر دهید.

مزایای خرید اپل آیدی عمده از اپل آیدی تاپ:

  • پایین ترین قیمت در ایران
  • همه وریفای شده آمریکا
  • بدون نیاز به شماره
  • 5 گیگ فضای آپلود رایگان
  • ایمیل معتبر اپل آیدی تاپ
  • همراه سوالات امنیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*