تایید 2 مرحله ای اپل آی دی

تایید 2 مرحله ای اپل آی دی

تایید 2 مرحله ای اپل آی دی

میخوایم یخورده در مورد تایید 2 مرحله ای اپل آی دی که چگونه میتوانید استفاده کنید و از آنجا که برای ایرانی ها بهتره که استفاده نشه و دلیلش رو به صورت کامل در این مطلب از اپل آیدی تاپ توضیح خواهیم داد.

این گزینه که در تنظیمات گوشی های آیفون هم نمایان میشود که با فعال کردن این گزینه امنیت دیوایس خود را بالا میبرید اما مشکل دقیقا کجاست؟ دقیقا جایی که ایران تحریم است و نمیتوان شماره ایران را برای تایید دو مرحله ای وارد کرد پس تنها راه اینه که شماره مجازی آمریکا را تهیه کنیم و این گزینه را فعال کنیم که سایت خرید اپل آی دی اصلا این پیشنهاد را نمیدهید، چرا که شماره های مجازی پس از مدتی غیر فعال خواهند شد (شاید 1 روزه شاید 1 سال یعد) اما به هر حال غیر فعال خواهد شد و اینجاست که به مشکلی خواهید خورد پس از نظر من این گزینه را نادیده بگیرید و مانند قبل از دیوایس خود استفاده کنید.

 

تایید 2 مرحله ای اپل آی دی

خرید اپل ایدی برای ایفون

اگه گوشی آیفون دارید یا میخواید تهیه کنید نیاز به اپل ایدی دارید چرا؟ چون بدون اکانت اپل ایدی دیوایس شما بسیار محدود است و کاری نمیتوانید انجام دهید یعنی حتی نمیتوانید نرم افزار یا بازی نصب کنید! اما اگه میخواید تمام این محدودیت را کنار بزارید و به سادگی از آیفون خودتون استفاده کنید نیاز به یک اکانت اپل ایدی دارید، اما چگونه؟ میتوانید اپل ایدی را رایگان بسازید اما از آنجا که تحریم هستیم و نمیتوانیم پس بهترین کار اینه با هزینه بسیار کم با خرید اپل ایدی برای ایفون از سایت اپل آیدی تاپ تهیه کنید و محدودیت ها را با تنظیم کردن اپل ایدی دریافت شده رو دیوایس خود تمام کنید.

 

چگونگی خرید اپل آیدی

 

چگونگی خرید اپل آیدی

طریق چگونگی خرید اپل آیدی از سایت اپل آیدی تاپ:

  1. وارد سایت اپل آیدی تاپ بشید
  2. از قسمت محصولات یکی را بسته به انتخاب خود کلیک کنید
  3. صفحه ای باز میشه که باید نام و شماره و ایمیل خودتون وارد کنید
  4. حالا وارد صفحه بانکی خواهید شد که کاملا امن است و به شاپرک منتقل میشوید
  5. حالا با تکمیل فرایند خرید به راحتی سفارش خود را به صورت آنی دریافت خواهید کرد

به همین سادگی سفارش خود را ثبت میکنید و اپل آیدی را دریافت میکنید، دریافت اکانت های آماده هم آنی است و دیگر محصولات تحویل 15 دقیقه ای هستند که خود پشتیبانی به شما پیام خواهد داد پس اگه میخواید اکانت تهیه کنید همین حالا اقدام کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*