آموزش بروزرسانی ایرپاد اپل

آموزش بروزرسانی ایرپاد اپل

آموزش بروزرسانی ایرپاد اپل

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان نحوه آپدیت کردن ایرپاد اپل را آموزش دهیم پس اگر شما هم یکی از ایرپادهای اپل را دارید تا انتهای مطلب با اپل آیدی تاپ همراه باشید در آموزش بروزرسانی ایرپاد اپل.

 

برای آپدیت کردن ایرپاد خود ابتدا داخل کیس قرار دهید و کیس را به برق متصل کنید و درب کیس را باز کرده و به گوشی خود متصل کنید همینطور گوشی خود هم به اینترنت متصل باشد، حالا به صورت خودکار ایرپاد بروزرسانی خواهد شد و شما دگ نیازی نیست کاری انجام دهید حالا اگه میخواید ورژن ایرپاد رو ببینید باید به مسیر زیر در گوشی خود بروید تا بتوانید نسخه نهایی ایرپاد خود را مشاهده کنید.

Settings – General – About – Airpods Name

لیست آخرین ورژن بروزرسانی هایی که برای ایرپاد آمده هم این زیر براتون مینویسم تا آخرین ورژن ایرپاد خودتون رو مقایسه کنید و اگه نیاز به آپدیت بود طبق مراحل بالا پیش برید.

AirPods ProAirPods MaxAirPods GN2Beats Solo ProPowerBeats 4PowerBeats Pro
4A4004A4004A4004A3944A3944A394

 

آموزش بروزرسانی ایرپاد اپل

خرید اپل آیدی

بارها گفته شده که اگه گوشی اپل دارید نیاز به یک اپل ایدی با امنیت بالا دارید تا بتوانید به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید و حالا اگه اپل ایدی قانونی و معتبر نیاز دارید اینجاست که میتوانید از اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید چرا که تمام اکانت هایی که توسط ما ساخته میشود کاملا قانونی و وریفای شده رو آمریکا هستند  پس کمترین مشکلی را در اکانت خود نخواهید دید پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و با خرید اپل آیدی از اپل آیدی تاپ فوری اکانت خود را تحویل بگیرید.

  • تفاوت اپل ایدی ها که در چند دسته تقسیم کرده ایم:

ایمیل آماده (تحویل فوری) وریفای شده رو آمریکا و ایمیل معتبر اپل آیدی تاپ
ایمیل شخصی (تحویل 15 دقیقه ای) وریفای شده رو ایمیل شخصی شما و تنظیم شده روی آمریکا
کشورهای مختلف (تحویل 15 دقیقه ای) وریفای شده رو ایمیل شما و تنظیم شده روی کشور انتخاب شده شما
شارژ 10 دلاری (تحویل 30 دقیقه ای) وریفای شده روی ایمیل شما و تنظیم شده روی آمریکا همراه 10 دلار شارژ

خب همانطور که توضیحات رو مطالعه کردید چنانچه قصد سفارش از اپل آیدی تاپ داشتید میتوانید وارد صفحه اصلی سایت شده و سفارش خود را ثبت کنید و فوری اکانت را تحویل بگیرید همچنین برای پشتیبانی هم میتوانید به تلگرام یا واتساپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*