مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر

مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر

مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر

اپل پیش فروش ایرپاد جدید رو شروع کرده و کمتر از 5 روز دگ روانه بازار خواهد شد و اما مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر و قیمت را در این مطلب قرار داده ایم پس همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

نسل سوم ایرپاد اپل طراحی جدید دارد یکی از مهمترین ویژگی ها میتوان به Spatial Audio اشاره کرد که در این نسل به کار برده شده است همچنین از دیگر قابلیت میتوان به ضد آب بودن اشاره کرد که برای تمرینات سخت ورزشی بسیار مناسب است.

و اما از دیگر ویژگی ها این است که این ایرپاد با محیط کاملا سازگار شده و به صورت هوشمندانه عمل خواهد کرد، به طوریکه با توجه به صدای اطراف کیفیت پخش تغییر خواهد کرد، این هم گفتنی است 1 ساعت شارژ میکنید و 5 ساعت میتوانید با بهترین کیفیت استفاده کامل ببرید و اگر هم کامل شارژ کرده باشید میتوانید تا 30 ساعت نهایت استفاده را ببرید، از دیگر ویژگی ها این که میتوانید با استفاده از شارژر بیسیم یا مگ سیف ایرپاد خود را شارژ کرده و همین باعث راحتی بیشتر شما میشود.

و اما پیش فروش این محصول در سایت اپل آغاز شده و تا 1 هفته دگ هم به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد اگه چنانچه قصد خرید نسل سوم ایرپاد اپل را دارید میتوانید تا هفته دگ تهیه کنید و اما 179 دلار برای این محصول در سایت اپل قیمت زده شده که هنوز قیمت به پول ایران مشخص نیست.

مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر

از ویژگی های هندزفری جدید اپل:

  • پشتیبانی از Spatial Audio
  • کیفیت تماس بهتر در فیس تایم
  • ضد اب و ضد تعریق (مناسب ورزش)
  • کیفیت صدای دالبی اتم در اپل موزیک
  • عمر باتری بسیار بیشتر
  • پشتیبانی از شارژ وایرلس مگ سیف
  • قیمت فقط 179 دلار

 

خرید اپل آی دی

دوستان و عزیزان که نیاز به اپل آی دی دارید و نمیدانید چطور باید تهیه کرد میتوانید وارد سایت اپل آیدی تاپ شده و به راحتی هر کدوم از محصولات که نیاز دارید را تهیه کنید اون هم فوری تحویل بگیرید، در صورت خرید اپل آی دی به شما سوالات امنیتی و آموزش های وارد کردن بدون نیاز به شماره میفرستیم تا بدون مشکل وارد شوید و از تمام سرویس های اپل استفاده کنید، همه اکانت ها هم به صورت پیش فرض روی ریجن آمریکا تنظیم شده و وریفای شده روی ایمیل معتبر هستند.

مشخصات کامل ایرپاد 3 همراه تصاویر

خرید اپل ایدی اوکراین

و اما یکی از کشورهایی که بسیاری درخواست میکنید اوکراین است حالا به هر دلیل میخواید ریجن اکانت رو خودتون انتخاب کنید که اوکراین یا هر کشور دگ ای باشه از قسمت محصولات اپل آیدی تاپ اپل آیدی کشورهای مختلف را انتخاب کرده و سپس با همان کشوری که میخواید و روی ایمیل خودتون 15 دقیقه ای اکانت را تحویل میدهیم و اما ساده ترین روش برای خرید اپل ایدی اوکراین روی همین لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*