رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود

رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود

رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود

به تازگی بسیار از مشتریان عزیز با ارور جدید زیاد مواجه میشن که میخوایم تو این مطلب برای رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود مشکل شما عزیزان رو حل کنیم و با این ترفند به سادگی وارد آیکلود شوید.

 

برای ورود به اپل ایدی گاهی ممکن است با خطای 34608 مواجه شوید از آنجا که این ارور به تازگی زیاد شده و کاربران زیاد با این خطا موجه میشوند ما هم در اپل آیدی تاپ تصمیم گرفتیم مطلبی راجب همین موضع درست کنیم تا مشکل شما عزیزان حل شود.

دوستان دقت کنید که اگه اپل ایدی مشکل داشته باشه تو همون مرحله اول که ازتون یوزرنیم و پسورد رو میخواد ارور میگیرید و این یعنی یا اپل ایدی مشکل داره یا شما دارید ایمیل یا پسورد رو اشتباه وارد میکنید پس اگه این مرحله رد شد و به سوالات امنیتی رسیدید یعنی مشکل از جای دگ هست.

  • برای رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود چیکار کنیم؟

باید چند مورد رو تست کنید ببینید مشکل از چی بوده دقیقا که تو مرحله اول پیشنهاد میکنم با نت های دگ تست کنید مثلا از نت همراه اول یا ایرانسل یا با نت adsl تست کنید ببینید اگه مشکل حل بشه که دگ نمیخواد ادامه آموزش رو دنبال کنید اما اگه باز هم ارور داد میتونید یک پروکسی وارد کنید و مجدد امتحان کنید که شاید برای تحریم ها و … باشد پس این موردهایی که گفته شد رو حتما امتحان کنید و اگه باز هم ارور دریافت میکنید ادامه آموزش رو دنبال کنید.

مورد بعدی اینکه حتما ورژن iOS رو به آخرین ورژن بروزرسانی کنید و سپس مجدد اپل ایدی روی ایکلود تنظیم کنید که به احتمال زیاد دگ ارور نمیگرید اما اگه باز هم ارور داد باید روش آخر یعنی تنظیمات شبکه رو به حالت اولیه برگردونید پس برای این کار ابتدا گوشی خود را روی حالت Airplane قرار داده و بعد وارد قسمت تنظیمات گوشی بشوید و گزینه جنرال را لمس کنید سپس گزینه بازنشانی عمومی را لمس کنید و کار تمام است، پس تمام این ترفند هارو انجام بدید تا دگ این ارور براتون نمایش داده نشه.

رفع ارور 34608 برای ورود به آیکلود

خرید اپل ایدی

عزیزان و همکاران عزیز میتوانید از سایت اپل آیدی تاپ سفارش اپل ایدی را ثبت کرده و با خرید اپل ایدی بدون مشکل و با کمترین قیمت کار خودتون راحت کنید، همچنین پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته شده که به راحتی میتوانید از طریق تلگرام یا واتساپ با ما در ارتباط باشید، برای خرید اپل ایدی عمده یا تکی به صفحه اصلی سایت وارد شده و محصولی که میخواهید را تهیه کنید و به صورت آنی دریافت کنید.

برای خرید عمده از اپل ایدی تاپ:

  1. به پشتیبانی تلگرام یا واتساپ پیام بدید
  2. تعداد رو به پشتیبانی بگید تا مدت زمان اتمام سفارش بهتون بگن
  3. از ریق لینک که داده میشه پرداخت انجام بدید
  4. در آخر بهتون در یک فایل txt همراه با تمام اطاعات اپل ایدی فرستاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*