رفع مشکل ورود به آیکلود Authentication Error

رفع مشکل ورود به آیکلود Authentication Error

رفع مشکل ورود به آیکلود Authentication Error

همانطور که بسیاری از عزیزان این مشکل را دارید و به اشتباه فکر میکنید مشکل از اپل آی دی هست اما در اشتباه هستید پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید برای رفع مشکل ورود به آیکلود Authentication Error.

 

همانطور که گفته شد این ارور که دریافت میکنید از اپل ایدی که تهیه کردید نیست و یعنی اینکه امکان برقراری ارتباط با سرور اپل وجود نداره، حالا باید برای رفع این مشکل چه کنیم؟

ابتدا اینترنت که وصل هستید برای مثال با اینترنت خانگی وصل شدید حالا قطع کنید و با اینترنت همراه (ایرانسل یا همراه اول) وصل بشید و مجدد امتحان کنید، اگه دیدید درست نمیشه باید روش بعدی رو امتحان کنید که دگ با این روش باید 100% جواب بده چرا که آیپی شما باید تغییر بکنه، اپل میفهمه که شما ایران هستید و این ارور رو دریافت میکنید پس باید از نرم افزار های تغییر آیپی استفاده کنید تا مشکل رفع بشه.

سوال که بارها پرسیده شده:

من که نمیتونم به اپل ایدی وصل بشم چجوری باید برنامه دانلود کنم؟

عزیزان دقت داشته باشید که این ارور برای آیکلود هست و برای اپ استور این ارور دریافت نمیکنید پس میتوانید به سادگی وارد اپ استور شده و اپل ایدی را در قسمت برنامه ای که میخواهید دانلود کنید وارد کنید بعد میبینید که مشکلی نداره و میتونید راحت استفاده کنید پس ابتدا یک گذر از تحریم دانلود کرده و بعد اقدام به وارد شدن آیکلود کنید.

رفع مشکل ورود به آیکلود Authentication Error

خرید اپل آی دی

سایت اپل آیدی تاپ برای شما عزیزان که از دیوایس های اپل استفاده میکنید و 100% نیاز به اپل آی دی دارید اکانت های کاملا وریفای شده و قانونی اما ارزان که به راحتی میتوانید سفارش خود را از سایت با کلیه کارت های عضو شتاب ثبت کرده و اکانت را تحویل بگیرید، پس اگه نیاز به خرید اپل آی دی دارید همین حالا وارد سایت شوید.

همانطور که میدانید اپل بسیار کار ساخت اپل آیدی را سخت کرده و دگ هر کسی قادر به ساخت اکانت اپل ایدی نیست چرا که باید آدرس های معتبر خارجی و شماره های تایید شده خارج از ایران وارد کنید تا بتوانید اپل ایدی ساخته و استفاده کنید، از این رو اپل آیدی تاپ با ترفندها و … میتواند برای شما اپل ایدی به هر تعداد ساخته و هر زمان که خواستید اکانت وریفای شده روی هر کشوری که میخواهید حتی با ایمیل خود شما ساخته و به صورت آنی بعد از پرداخت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*