آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید

آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید

آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید

خیلی از عزیزان فکر میکنند که ایرپاد فقط مختص دیوایس های اپل است اما اشتباه میکنند پس برای آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید با سایت خرید اپل ایدی همراه ما باشید.

 

دوستان که با ایرپاد آشنایی ندارید مختصر بهتون بخوام بگم اینکه ایرپاد یکی از محبوب ترین محصولات اپل هست که کیفیت بسیار بالا و سبک بودن و امکانات جذاب دیگری که دارد میتوان گفت بهترین نوع خود هست و میتواند با قابلیت ها و صدای خروجی بسیار قوی یا قدرت شارژ نسبتا مناسب که دارد از رقبا پیشی گرفته و به همین دلیل است که بسیار محبوب شده و بسیاری از این محصول اپل استقبال کرده اند.

  • چگونه ایرپاد خود را به گوشی اندروید متصل کنیم؟

ابتدا باید کیس ایرپاد خود را باز کنید و دکمه ای که پشت کیس هست رو چند ثانیه نگه دارید تا چراغ سفید روش بشه بعد از روشن شدن به قسمت تنظیمات بلوتوث گوشی اندروید خود برید و از لیست که براتون به نمایش میاد Airpods رو انتخاب کنید و سپس دکمه اتصال را کلیک کنید حالا ایرپاد به گوشی شما متصل شده و میتونید آهنگ مورد نظر رو پلی کنید یا اینکه از امکانات دیگر ایرپاد استفاده کنید.

چه امکانات ایرپاد در گوشی های اندروید وجود دارد؟

  1. میزان شارژ ایرپاد رو میتونید مشاهده کنید
  2. قابلیت های دگ از جمله ضربه زدن رو ایرپاد برای قطع تماس و …

آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید

خرید اپل ایدی

معتبر ترین سایت برای خرید اپل ایدی که میتوانید هر محصولی که میخواید را آنی بعد از پرداخت دریافت کنید، تمام اپل ایدی ها وریفای شده هستند و بدون ارور و لاک شدن و … میتوانید با کمترین قیمت تهیه کنید و به راحتی در دیوایس اپل خود استفاده کنید.

چرا باید اپل آیدی تاپ را انتخاب کنیم؟

قیمت پایین و اکانت های وریفای شده که تنظیم شده روی ریجن آمریکا هستند با آدرس های معتبر پس بدون مشکل میتونید از اکانت هایی که از اپل آیدی تاپ تهیه کرده اید استفاده کنید، برای خرید اپل آی دی آماده یا ایمیل شخصی خودتون همین حالا وارد سایت اپل آیدی تاپ بشید و هر محصول که قصد خرید دارید آنی پس از پرداخت دریافت خواهید کرد و اگر هر مشکلی داشتید با پشتیبانی 12 ساعته تماس گرفته و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*