خرید اپل ایدی ترکیه

خرید اپل ایدی ترکیه

خرید اپل ایدی ترکیه

دوستان که قصد خرید اپل ایدی ترکیه را دارید میتوانید با مراجعه به سایت بزرگ اپل آیدی تاپ سفارش apple id خود را دهید و به صورت فوری اپل آیدی خود را دریافت کنید، پس با ما همراه باشید.

 

از آنجا که تمام اپل ایدی هایی که توسط ما ساخته شده رو ریجن آمریکا تنظیم میشوند اما بسیاری از عزیزان حالا به هر دلیلی میخواهند که اپل آیدی که تهیه میکنند رو ریجن کشور خاص که خودشون انتخاب میکنن باشه، برای این که ریجن اکانت که تهیه میکنید رو کشور ترکیه یا هر کشور دگ ای باشه میتوانید وارد صفحه اصلی سایت اپل آیدی تاپ شده و از قسمت محصولات خرید اپل ایدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید، در این صورت با کشور انتخاب شده شما اپل ایدی ساخته شده و میتوانید از مزایا و سرویس های اون ریجن استفاده کنید.

 

خرید اپل ایدی ترکیه
25،000 تومان
تحویل 15 دقیقه
وریفای شده رو ایمیل شما
بدون محدودیت و دایمی
بدون نیاز به شماره
5 گیگ فضای آپلود رایگان در آیکلود
پایین ترین قیمت در ایران
♥ سفارش ♥

 

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

خرید اپل آیدی آمریکا

عزیزان که نیاز به اپل آیدی با ریجن آمریکا دارید گفتنی است که تمام اپل آیدی های موجود در سایت رو ریجن آمریکا هستند جز اپل ایدی کشورهای مختلف که در این صورت میتوانید با قیمت پایین تر از سایت اپل آیدی تاپ اکانت های آماده یا با ایمیل شخصی رو تهیه کنید.

تمام اپل آیدی هایی که در سایت قرار داده شده وریفای شده و کاملا دایمی بدون لاک شدن و … هستند چرا که ما نماینده رسمی اپل ایدی در ایران هستیم پس این طبیعی است که کمترین مشکلی بعد از خرید اپل آیدی آمریکا نخواهید داشت.

آموزش استفاده از ایرپاد در گوشی های اندروید

خرید اپل آی دی فوری

تمام اپل آیدی هایی که از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خواهید داد به صورت فوری بعد از پرداخت ارسال خواهند شد پس کمترین زمانی رو برای دریافت اپل آی دی صرف نخواهید کرد، از این رو مغازه دارهای عزیز میتوانند به صورت فوری اپل آی دی رو تهیه کنند و به مشتری در سریعترین حالت اپل آیدی رو فعال کنند، برای خرید اپل آی دی فوری وارد سایت شده و از قسمت محصولات اپل آیدی آماده را سفارش دهید.

چنانچه قصد خرید عمده اپل آیدی را دارید میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و سفارش خود را به هر تعداد که میخواهید ثبت کرده و به صورت آنی تمام اکانت ها را در یک فایل txt تحویل خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*