مقایسه ایرپاد 2 و 3

مقایسه ایرپاد 2 و 3

مقایسه ایرپاد 2 و 3

همانطور که میدانید چند روزی هست ایرپاد نسل 3 برای فروش قرار گرفته و خیلی انتقادها شده که میخواهیم تو این مطلب از اپل آیدی تاپ به صورت کامل مقایسه ایرپاد 2 و 3 رو براتون نمایش بدیم.

 

چرا ایرپاد بخریم؟ برای راحتی کار و گوش دادن موزیک بدون سیم و با کیفیت بسیار بالا بهتر هست که ایرپاد تهیه کنیم که هم از شر سیم و … خلاص بشیم و با وصل شدن به بلوتوث و بسیار ساده میتونید کار خودتون رو راحت کنید.

چرا بهتر هست که ایرپاد اپل رو تهیه کنیم؟ همانطور که میدونید الان بسیاری از برندها و … اقدام به ساخت هدفون های بیسیم کردن اما از لحاظ کیفیت و … بهترین همین ایرپاد های اپل است که با هزینه کمی بیشتر از سایر برندها میتونید صاحب بهترین ایرپاد باشید.

قیمت ها چگونه است؟ شاید قیمت های ایرپاد های اپل بالاتر از سایر برندها باشه اما این رو بدونید کیفیت حرف اول رو میزنه، ایرپادهای نسل 2 قیمت 129 دلاری و ایرپادهای نسل 3 هم 179 دلاری ثبت رسیده که هم اکنون هر جفت این محصول در بازارهای جهانی برای فروش قرار گرفته اند.

ایرپادهای نسل 2ایرپادهای نسل 3
ضخامت بیشتر و ابعاد بزرگترسنسور حساس به فشار
ساقه ای بلند تروزنی سبک تر و دنباله کوتاه تر

 

جزئیات بیشتر از ایرپاد های نسل 3

  • با 1 بار شارژ 30 ساعت موزیک گوش کنید
  • مجهز به صدای فضایی
  • با 5 دقیقه شارژ اولیه میتوانید 1 ساعت موسیقی گوش کنید
  • مجهز به اکولایزر Adaptive EQ

مقایسه ایرپاد 2 و 3

خرید اپل ایدی

زمانی که هر کدوم از محصولات اپل رو تهیه کردید میدونید که باید اپل ایدی داشته باشید و برای دانلود برنامه از اپ استور یا استفاده از آیتونز و دیگر موارد نیاز به اپل ایدی دارید پس اینجا میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید و با خرید اپل ایدی از سایت ما اکانت کاملا وریفای شده و ارزان تری از سایر فروشگاه ها تهیه کنید.

مزایای خرید از اپل ایدی تاپ:

  • قیمت پایین تر محصولات اپل ایدی
  • وریفای شده آمریکا رو ایمیل معتبر
  • آدرس واقعی و بدون لاک شدن اکانت
  • نماینده رسمی اپل برای فروش اپل ایدی و …

و اما پشتیبانی اپل آیدی تاپ 12 ساعته هست و هر زمان که زنگ بزنید یا از طریق تلگرام یا واتساپ پیام دهید کارشناسان ما همواره آماده برای پشتیبانی هستند پس قبل یا بعد از خرید اپل آی دی هر سوال یا مشکلی داشتید میتوانید با پشتیبانی اپل ایدی تاپ تماس گرفته و مشکل را در کمترین زمان ممکن حل خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*