مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

پس از مدت ها iPhone SE 3 معرفی شد که در این مطلب مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3  را مشاهده خواهید کرد، کمی هم بررسی میکنیم که بیشتر آشنا بشید پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

در یک مجله ژاپنی نوشته شده که آیفون SE نسل سوم در اواسط 2022 رونمایی خواهد شد و تقریبا آخر 2022 هم برای فروش در فروشگاه ها قرار میگیره که این سری هم شکل و شمایلی مانند همان ایفون SE 2020 داره فقط اینکه از 5G پشتیبانی خواهد کرد پس سری جدید هم با نمایشگر 4.7 اینچی LCD قرار است با اسکنر اثر انگشت رو دکمه هوم قرار گیرد، البته تمام این ها شایعه هست و ولی این مجله ژاپنی ادعا کرده که نسل سوم آیفون SE از پردازنده A15 و مودم X60 کوالکام عرضه میشه دقیقا مانند آیفون سری 11.

شایعات زیادی در مورد این نسل هست که یک مورد بسیار نزدیک میتوان به این اشاره کرد که نسل سوم SE دقیقا نسخه بروز شده همان ایفون 11 است چرا که شباهت زیادی از لحاظ سخت افزاری داشته و همانطور که آیفون 11 بسیار پرفروش بوده و سود خوبی برای اپل داشته پس میتوان گفت که سری جدید SE همان آیفون 11 بروز شده است.

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

خرید اپل ایدی ارزان

اپل آیدی تاپ تنها نماینده اپل آیدی در ایران است که تمام اکانت ها کاملا وریفای شده و رو ریجن آمریکا تنظیم شده، همچنین آدرس های معتبر ما از not active شدن اکانت جلوگیری میکنه پس با خیال راحت سفارش خودتون رو از سایت اپل آیدی تاپ ثبت کرده و با ارزان ترین قیمت و معتبر ترین سایت اپل آیدی اکانت تهیه کنید.

جهت خرید اپل ایدی ارزان به صورت تکی وارد سایت شده و سفارش دهید و بعد از پرداخت آنی سفارش خودتون رو تحویل بگیرید، برای خرید اپل ایدی عمده هم میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و به هر تعداد که میخواید اپل ایدی رو به قیمت همکار تهیه کنید.

 

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

خرید اپل آی دی آماده

منظور از اپل آیدی آماده در چیست؟

اپل آی دی آماده که در سایت برای سفارش گذاشتیم همانطور که از اسمش پیداست آماده از قبل ساخته شده و به سادگی میتونید سفارش بدید و به صورت آنی تحویل بگیرید، برای خرید اپل آی دی آماده شما نیاز به هیچ یک از اطلاعات خود ندارید و به راحتی میتونید سفارش بدید و یک اپل ایدی آماده و رو ریجن آمریکا همچنین کاملا معتبر و وریفای شده تحویل بگیرید.

 

مزایای خرید اپل آیدی آماده:

  • قیمت بسیار پایین
  • تحویل آنی بعد از پرداخت
  • بدون نیاز به شماره و …
  • ایمیل معتبر و وریفای شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*