آموزش افزایش صدای ایرپاد در آیفون

آموزش افزایش صدای ایرپاد در آیفون

آموزش افزایش صدای ایرپاد در آیفون

بعضی از کاربران مشکلاتی همچون صدای کم ایرپاد دارن که در این مطلب آموزش افزایش صدای ایرپاد در آیفون را به صورت کامل توضیح خواهیم داد پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

شاید خیلی از شما هم این مشکل رو داشته باشید که صدا رو از گوشی ایفون خودتون تا آخر بالا میبرید اما باز هم ایرپادتون اونجور که باید صدا نمیده اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که باید از قسمت تنظیمات گوشی خودتون اجازه دسترسی بدید تا صدا تا آخرین حد بالا بره و خیلی راحت بتونید آخرین صدای ایرپاد رو داشته باشید پس اگه شما هم از اون دسته کسایی هستید که مشکل صدا با ایرپاد دارید میتونید تا انتهای این مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید.

  • ابتدا وارد Settings آیفون بشید
  • وارد قسمت Accessibility شوید
  • روی گزینه Audio/Visual بزنید
  • حالا رو گزینه Headphone Accomodations کلیک کنید
  •  سپس همین گزینه روش کنید
  • رو Vocal Range بزنید
  • خط رو تا انتها رو Strong قرار بدید

به همین سادگی حالا مجدد ایرپاد رو وصل کنید به گوشیتون و مجدد تست کنید، اگه تمام مراحل رو درست پیش رفته باشید باید صدایی که میگیرید خیلی بیشتر از قبل شده باشه.

آموزش افزایش صدای ایرپاد در آیفون

خرید اپل آی دی

در سایت اپل آیدی تاپ اکانت های مختلف برای فروش گداشته شده که تمام دوستان که فروشگاه اپل دارن یا به هر طریق اگه نیاز به اکانت اپل ایدی دارید میتوانید با خرید اپل آی دی کاملا وریفای شده و ارزان اکانت رو سفارش بدید و به صورت فورش تحویل بگیرید، تفاوت محصولات اپل آیدی تاپ در چیست؟

  1. اپل آیدی آماده: ارسال این محصول آنی بعد از پرداخت است و کاملا وریفای شده رو آمریکا و ایمیل معتبر خود اپل آیدی تاپ هست.
  2. اپل آیدی ایمیل شخصی: همانطور که معلوم هست این اکانت رو ایمیل خود شما ساخته شده و وریفای شده رو ریجن آمریکا هست.
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف: این محصول با کشور انتخاب شما و ایمیل شخصی شما ساخته شده و هر ریجن که بخواید اپل آیدی تاپ در خدمت است.
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری: این محصول هم با ایمیل خود شما و با 10$ شارژ اولیه تقدیم شما عزیزان خواهد شد.
  • اپل آیدی عمده:

همکاران و فروشنده های عزیز هم میتوانند با پشتیبانی تماس بگیرید و با قیمت بسیار پایین تز اکانت را به تعداد که میخواید تحویل بگیرید تا بتوانید بیشترین سود را از فروش اپل آیدی داشته باشید، همچنین اگه هر مشکلی برای اکانت ها پیش بیاد گارانتی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*