اپلیکیشن همراه من در اپ استور

اپلیکیشن همراه من در اپ استور

اپلیکیشن همراه من در اپ استور

همانطور که میدانید تحریم هستیم و اجازه ثبت برنامه های ایرانی تو اپ استور نداریم اما بعضی از اپ های ایرانی مثل اپلیکیشن همراه من در اپ استور درج شدن حالا چجوری؟ با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

تحریم هایی که اپل برای ایرانی ها گذاشته این که انتشار برنامه های ایرانی رو در اپ استور غیر ممکن کرده اما خیلی کم پیش میاد بعضی از برنامه های ایرانی رو میبینیم که تو اپ استور درج شده مثل دیجی کالا که چندی پیش همین کار کرد و تو اپ استور قرار گرفت حالا چجوری میتونن؟ با کلک هایی که خیلی ساده این کارو میکنن برای مثال دیجی کالا خودش رو عنوان دیکشنری تو اپ استور درج کرد اونم کاملا شانسی میشه نه اینکه همه بتونن برنام هاشون رو اینجور قرار بدن نه اینقدر هم ساده نیست، حالا هم همراه من که لوگو شبیه به تست سرعت اینترنت داره اومده و خودش رو جا زده و تونسته خودش رو تو اپ استور درج کنه، و این هم گفتنی است که بعد از مدتی این ها هم از اپ استور حذف میشن پس فکر نکنید تا آخر میمونن پس شما میتونید همین حالا نصب و استفاده کنید که بعد از مدتی حذف میشه.

 

اپلیکیشن همراه من در اپ استور

خرید اپل آی دی ارزان

یکی از مزیت هایی که اپل آیدی تاپ داره اینکه در کنار قیمت های پایین اپل آیدی که در سایت قرار دادیم اما تمام اکانت ها وریفای و قانونی ساخته میشن و هزینه اضافی از مشتری گرفته نمیشه، همچنین تمام اطلاعات اپل آیدی قابل تغییر است و بدون مشکل و ارور میتونید از اپل ایدی که تهیه کردید خیلی راحت استفاده کنید، اگه به هر دلیل رو هر دستگاه یا اپلیکیشن میخواید اپل ایدی ثبت کنید میتونید از اپل آیدی تاپ سفارش خودتون رو ثبت کنید و با خرید اپل آی دی ارزان خیال خودتون رو راحت کنید.

خرید اپل ایدی ترکیه

خرید اپل ایدی ترکیه

عزیزان که قصد دارید به ترکیه مهاجرت کنید یا به هر دلیل اپل ایدی ترکیه میخواهید میتونید با مراجعه به لینک خرید اپل ایدی ترکیه به راحتی اکانت رو ریجن ترکیه سفارش بدید و بعد از 15 دقیقه اکانت رو روی ایمیل شخصی خودتون دریافت کنید.

عزیزان دقت کنید که اپل ایدی یه اکانت بسیار امنیتی هست و باید دقت کنید که از جای معتبر تهیه کنید چرا که تمام اطلاعات شما تو یه اکانت ثبت میشه و اگه آیکلود ست کنید خیلی حساس تر از قبل میشه، میتونید به اپل آیدی تاپ اطمینان کنید و اگه نیاز به خرید اپل آی دی دارید از سایت ثبت سفارش بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*