امنیت اپل آی دی

امنیت اپل آی دی

امنیت اپل آی دی

در این مطلب بررسی میکنیم که امنیت اپل ایدی ها به چه صورت است و بهتره از سایت خرید اپل آی دی کدوم محصول رو تهیه کنید تا بالاترین امنیت اپل آی دی رو داشته باشید پس همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

از اونجا که بسیار ساخت اپل ایدی برای ایرانی ها سخت شده و نیاز به شماره موبایل و آدرس های معتبر هست پس بهترین راه خرید اپل آی دی با قیمت مناسب و وریفای شده هست که میتوانید ساخت اپل آیدی رو به اپل آیدی تاپ بسپارید که یک اکانت وریفای شده و بدون نیاز به شماره تحویل خواهید گرفت و اما اگه میخواید امنیت اپل ایدی بالا باشه بهترین کار اینه که از بین محصولات اپل آیدی تاپ محصول اپل ایدی با ایمیل شخصی رو تهیه کنید که با ایمیل شخصی خود شما در کمترین زمان ممکن اپل ایدی ساخته و تحویل داده میشه.

آیا اپل آیدی تاپ از شماره موبایل استفاده میکنه؟ خیر، به هیچ عنوان برای ساخت اپل آیدی از شماره مجازی ساخته نمیشه چرا که بسیار خطرناکه و ممکن اکانت رو از دست بدید پس در این صورت بدون شماره و اکانت ها به صورت کاملا قانونی و وریفای شده ساخته میشن.

امنیت اپل آی دی

اپل آیدی آماده

اپل ایدی های اماده که در سایت ها هست چجوریه و امنیت دارن؟

تمام اپل ایدی های آماده روی ایمیل پیشفرض ساخته میشن و وریفای شده هستن که میتوانید بعد از خرید تمام اطلاعات اپل آیدی رو تغییر بدید که در این صورت میتونید برای مشتری های خودتون از این اکانت تهیه کنید به دلیل اینکه قیمت پایین تری داره و به صورت فورش بعد از پرداخت براتون ارسال میشه، پس این نوع محصول برای کسانی که نیاز به اپل ایدی در زمان کم و قیمت مناسب تر دارن میتونن سفارش دهند، چنانچه نیاز دارید بیشتر از این مطلب بدانید وارد لینک خرید اپل آیدی آماده بشید.

امنیت اپل آی دی

خرید اپل ایدی به تعداد

اگه مشتری زیاد دارید و به تعداد زیاد اپل ایدی نیاز دارید میتوانید با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس بگیرید و به هر تعداد که میخواید سفارش ثبت کنید اما با کمترین قیمت ممکن برای شما اپل ایدی لحاظ میشه تا بیشتری سود رو از فروش اپل ایدی داشته باشید، برای خرید اپل ایدی به تعداد بالا با پشتیبانی سایت اپل آیدی تاپ تماس بگیرید.

مزایای اپل آیدی عمده از اپل آیدی تاپ:

  • قیمت بسیار پایین برای سوددهی بیشتر شما
  • وریفای شده رو ایمیل معتبر
  • تنظیم شده رو ریجن آمریکا
  • قابلیت تغییر تمام اطلاعات اپل ایدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*