فراموشی سوالات امنیتی

فراموشی سوالات امنیتی

فراموشی سوالات امنیتی

بسیاری از کاربران پیش میاد که سوالات امنیتی خودشون رو فراموش میکنن و برای همین مورد این مطلب رو منتشر میکنیم که چطور میتونید در صورت فراموشی سوالات امنیتی بازیابی انجام بدید.

 

اپل ایدی با ایمیل، پسورد و سوالات امنیتی ساخته میشه که مهمترین این ها ایمیل هست و بعد سوالات امنیتی این یعنی اینکه از پسورد هم مهم تره و آخرین گزینه ای که شما دارید برای اپل ایدی پسورد هست پس باید حتما سوالات امنیتی رو بعد از خرید اپل آیدی یک جا یادداشت کنید و به این فکر نکنید که چون پسورد رو دارید همه چی تمومه نه کاملا در اشتباه هستید! چرا که اساسی ترین همین سوالات هست که اگه نداشته باشید میتونه خیلی مشکل ساز بشه پس حتما مراقب باشید که یک وقت گم نکنید سوالات رو.

 

  • حالا سوالات امنیتی رو فراموش کردیم باید چه کرد؟

اگه فراموش کردید واقعا کاری نمیشه کرد و باید حداقل یکی از جواب هارو داشته باشید تا بتونید سوالات امنیتی رو ریست کنید در غیر اینصورت هیچ کاری نمیشه کرد و باید یه اپل ایدی دگ ای تهیه کنید و اگه آیکلود تنظیم کرده باشید که دگ خیلی داستان داره و باید کلی هزینه کنید تا شاید اکانت اپل ایدی برگرده ولی اگه فقط یکی از جواب هارو هم داشته باشید میتونید طبق آموزش پایین اپل ایدی رو ریست کنید.

 

  • وارد لینک iforgot.apple.com شوید
  • ایمیل اپل ایدی خودتون وارد کنید و رو Continiue کلیک کنید

فراموشی سوالات امنیتی

فراموشی سوالات امنیتی

  • رو گزینه I need to reset my security questions کلیک کنید

فراموشی سوالات امنیتی

  • در این قسمت باید پسورد اپل ایدی رو وارد کنید

فراموشی سوالات امنیتی

حالا در این قسمت رو گزینه اول کلیک کنید تا لیست براتون باز بشه و یکی از سوالات رو که جوابش رو میدونید انتخاب کنید و در کادر دوم جواب اون سوال که انتخاب کردید رو بدید حالا گزینه continue رو بزنید و یه صفحه ای باز میشه برای اینکه سوالات و جواب های اپل ایدی رو کامل ریست کنید و بازسازی انجام بشه! به همین راحتی اگه یکی از سوالات هم یادتون بیاد میتونید راحت ریست کنید.

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3

سایت اصلی خرید اپل ایدی

اگه نیاز به اپل ایدی دارید همین حالا میتونید از سایت اصلی خرید اپل ایدی سفارش ثبت کنید به صورت فوری اکانت رو تحویل بگیرید، اکانت هایی که از سایت اپل آیدی تاپ تهیه میکنید همه کاملا وریفای شده رو ایمیل های معتبر ساخته میشن و رو ریجن آمریکا تنظیم میشه تا هیچ مشکلی نداشته باشید و کاملا قانونی بتونید از تمام سرویس های اپل استفاده کنید.

چرا از اپل آیدی تاپ اکانت تهیه کنیم؟

  • قیمت پایین برای اکانت های اپل ایدی
  • وریفای شده و ساخت اکانت کاملا قانونی
  • تحویل آنی پس از پرداخت
  • ریجن آمریکا برای دسترسی به تمام سرویس ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*